{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

hjælp ang indekat {{forumTopicSubject}}

jeg vil gerne vide hvad man skal gøre ved inde katte som man ikke skal ved ude katte? jeg har førts fået min første inde kat nu, og kender ikke så meget til det, så håber i kan hjælpe mig.

så er jeg også ved at tabe meget meget stort i mine udfordringer så hvis i har lyst til at hjælpe mig der så vil jeg blive meget glad! c",)

kæmpe knus og kram her fra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ang indekat
  • #1   21. aug 2006 ja jeg vil så også sige nogle aktiviteter altså legetøj noget de kan jage og noget de skal fange er også en god idé (altså ikke levende dyr men legetøj) det kunne være sådan som en du hænger i loftet og en boldt i en rille (ved ikke hvad de hedder) der skal de jo fange bolden og skubbe til den og jeg ved at der er nogle der også bruger aktivitets bolde dem hvor man lægger mad i og så at de skal trille det ud af den....

men så også et kradsetræ

• #2   21. aug 2006 glemte og sige kan desværre ikke hjælpe dig med at sige at jeg stemmer på dine katte i dine udfordringer på forhånd for stemmer altid med mit hjerte......

• #3   21. aug 2006 jeg har et gulv til loft kradetræ og bunker af legetøj.. jeg mener virkelig meget legetøj! og en har også en kat til at lege med, to kaniner til at kigge på (den vil gerne lege med dem, men kan ikke nå ind til dem øv øv for timon) jeg klipper klør på den, men havde ikke tænkt på kattegræs...

• #4   21. aug 2006 helt sikkert en kat mere... det lyder af meget ,men de har enormt glæde af hinanden. og det er ikke dobbelt så besværligt at have to. tvært imod vil jeg sige....

Kommentér på:
hjælp ang indekat

Annonce