Skal flytte... {{forumTopicSubject}}
Jeg skal flytte sammen med min kæreste inde i byen. (Bor lige nu ved mine forældre på landet) Så bliver nød til at flytte fra min dejlige mis, da jeg ikke syntes det vil være godt for ham at komme med, da han jo er vandt til meget plads og at komme ud.. Og vil ikke turde at lukke ham ud inde i byen. han vil gå lige ud på vejen og blive kørt ned.. Og det vil jeg ikke kunne bære. så derfor har han fået lov at blive ved min forældre, som jo også er rigtig godt, men kommer bare til at savne ham sådan. Og tror det vil tage langtid at vende sig til at han ikke er der til at blive nusset og snakket med..
Ville bare lige dele min sorg med jer andre..
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 61
sender de bedste tanker til jer...
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 57 Svar: 97
Mange tak..
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 57 Svar: 97
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
Jeg har prøvet det samme..
For to 1/2 år siden flyttede jeg fra mine forældre i en mindre by mellem Silkeborg og Århus, til Horsens midtby, fordi det var der, kærestens og min fælles lejlighed var. Så jeg måtte gøre op med mig selv, hvorvidt jeg ville have min kat Rulle med.
Da hun altid har været vant til at kunne gå ud og ind som hun lystede syntes jeg det ville være urimeligt at hive hende med og dømme hende til et liv som indekat. Og min mor der er helt syg med katte (vi har nok haft 10) havde absolut intet imod at Rulle blev boende (og det havde min far heldigvis heller ikke.. han overtog iøvrigt min kanin fordi han ellers ville savne den:-) )
Så Jeg flyttede, og Rulle bor nu hos mine forældre, og hun aner ikke forskel på før og nu. Hun får stadig ligeså meget opmærksomhed som før, og så bliver hun virkelig vold-nusset når jeg er der
Efter at være flyttede savnede jge hende utroligt. Og i det hele taget bare det at have kat manglede i mit liv. Så kæresten hoppede på, og vi fik Linux, som altid har været indekat, og derfor egner sig langt bedre til et liv i lejlighed.
Så jeg har to katte, der aldrig har mødt hinanden. Den ene er indekat, den anden går ud og ind som hun vil. Og jeg elsker dem begge lige højt, selvom det er svært at tage fra mine forældre fordi jeg skal forlade Rulle, men så hjælper det, at jeg ved jeg kommer hjem til Linux.
Jeg føler med dig, for det er bestemt ikke nemt, men det kan lade sig gøre, også uden at katten mærker forskel, og samtidig uden at dit hjerte bliver flået ud hver gang du skal hjem efter at have besøgt dine forældre.
Held og lykke med det!
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 365
Jeg efterlod også min dejlige Gizmo hos mine forældre da jeg flyttede, og der gik over et år før jeg fik Qaiser som er indekat... Havde vel altid syndtes, at jeg jeg havde verdens dejligste kat, så nyttede det ikke at få en anden..... -Meeen nu har jeg jo så barre verdens to bedste katte...
To dejlige katte som aldrig møder hinanden...
Gizmo elsker når jeg kommer hjem, og benytter sig straks af at der er en ekstra til at nusse med han... Skal endda hjem til ham i weekenden.... -Og når jeg nu er der, så kan jeg da også lige sige hej til mine forældre... Hehe...
Camilla H. føler mid dig, ved hvor svært det er. De dejlige pelsdyr ved jeg ikke hvad der skal til at ske, men håber at i begge finder ud af det...
Held og lykke...
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
Skal flytte...