{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

sidste dag på job {{forumTopicSubject}}

ja, så havde jeg min sidste dag på jobbet idag, det var squ vemodigt at sige farvel, ikke så meget til arbejdspladsen, men til de gode kolleger der er der. den sidste time dryssede jeg bare rundt og kiggede på det hele en sidste gang, hvad jeg så skal nu og fremover må indtil videre stå i det uvisse, men det næste stk tid er jeg på sygedagpenge, så må tiden vise hvad jeg så skal, har overvejet at tage vagtkursus og så evt blive centervagt el lign


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sidste dag på job
  • #1   31. aug 2006 Det er altid kedeligt at sige farvel til noget eller nogle man holder af, men kollegaerne kan du jo have kontakt med....

    Det kunne da være fedt hvis du blev vagt, når du bliver frisk nok til det... Det er ihvertfald bedst at have nogle mål, når man er på sygedagpenge, så man ikke bare går derhjemme og gror fast....

    Har du været oppe på din kværn..... smiley


  • #2   31. aug 2006 hejsa

    har endnu ikke fået de skide nummerplader på dyret, de koster jo sån ca 27000 kr incl afgiften, men regner med at klargøre den til syn inden for en mdr og så få den synet osv, betaler så afgiften til foråret, men så har jeg gejlet på den hele vinteren og fået hældt en fed farve på osv.
    men ellers har jeg tonsvis af gøremål det næste stk tid, har en arbejdsseddel så lang så lang, jeg kommer squtte til at kede mig


  • #3   31. aug 2006 Det bliver nok til næste år du skal ud så... Heldige asen... Ja, jeg har jo ikke engang kørekort til sådan en fin cykel, såh jeg må nøjes med at sidde bagpå, meen når jeg får råd, så kan du tro at jeg køber mig en fin bike, også skal lang og rige køres rundt, det er sådan lidt en drøm.... Men drømme er jo til for at efterleves.. *s*

    Ja, så gror du da ikke fast kan jeg regne ud... Det er lækkert nok.....



Kommentér på:
sidste dag på job

Annonce