{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Ikke internet endnu :( {{forumTopicSubject}}

Ja øv... her gik vi begge og troede at vi ville få internet d. 31 og så har telefonselskabet kludret noget så slemt i det, så nu får vi det først på mandag d. 11, hvor jeg starter i skole... så AL den tid der skulle misbruges foran computeren, mens kæresten arbejdede, bruger jeg nu på fornuftige ting smiley øv *GG*

Ej jeg ville bare lige sige hej til jer alle. Vi er alle 3 faldet godt til, selvom vi godt kan mærke at Røskva savner en legekammerat... Vi gør vores bedste med træning, leg og ture, men stadigvæk.. Vi glæder os til vi får en lille ny ind...

Røskva har haft en temperament skifte her i det nye sted. Jeg ved ikke om I har været ude for noget lign. men hun er mindre nervøs, og er meget mere kærlig.. Det med kærligheden skyldes jo nok at hun er enekat, men hun er overhovedet ikke bange mere.. Før skulle vi aldrig tænke over hvor vi satte fødderne fordi hun rykkede sig... Nu ligger hun midt i det hele og flyder smiley Det er skønt, men en smule underligt...

Vi er også rigtig gået igang med hendes træning (klikker-træning). Hun har lært forskellige ting: Kom (uanset på hvilken flade), hop, sid osv. Vi øver også den stilling vi skal bruge til udstillinger og vi tager hende udenfor at lader fremmede røre ved hende og nusse hende. I starten var hun ikke vild, men nu går det nogenlunde.. Alle træningssessioner slutter med en omgang guf smiley

Jeg har også lige købt en længere line til hende (5 m) så hun kan vade rundt nede på græsset og jeg ikke behøver at vade rundt i rø*** på hende....

Vores lejlighed er skøn, men vi kunne godt undvære vores nabo... Men der skal jo altid være en slange i paradis...

Jeg håber I alle har det godt og at jeg ikke er gået glip af alt for meget...

Poteklem og knus Cemile

Ps. Kom og reeees mig fra kedsomheden *gg* kender ingen herovre endnu...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke internet endnu :(
  • #1   5. sep 2006 Hun behøver ikke at blive ved med at være sådan *gg* selvfølgeligt er det skønt, men vi elsker hende uanset hvor tosset hun er smiley

    Hun er faktisk blevet en rappenskralde... vi havde hende nede i haven og så kom vores underbo's kat hen og ville hilse på hende. Om den ikke havde fået et fur hvis vi ikke havde hende i snor :S Tosse... smiley og så på dens eget territorie... Så vi tager det langsomt når den nye kommer...

    Der kan desværre gå op til et ½ år endnu, da vi venter på den perfekte lille missepige, så det er både skønt og langsommeligt....

    Jo, håber da snart jeg møder nogle andre end mine naboer... de er ikke for interessante... smiley jeg kommer nok lige på senere.. er jo en læsehest så helt rart at bib ligger så tæt på...

    knus herfra fredericia smiley


  • #2   5. sep 2006 Er i muligvis interesseret i 2 missebabyer? smiley Jeg skal af med bo og bonnie (bonnie er desværre ikke herinde. :s )

Kommentér på:
Ikke internet endnu :(

Annonce