Lidt update og et par video klip Lidt update og et par video klip
Hey alle sammen.... Så er jeg tilbage efter en dejlig og tiltrængt ferie... Jeg vil sige at Menorca er ikke et sted jeg vil tage tilbage til.... hvis man ikke er til alt det historiske så er der sådan set kun strande at tage til.... men de er tilgengæld også super lækre.... så jeg har i en hel uge bare ligget på hvide strande og badet i blå-grønne laguner... mums...
Misserne havde haft det super dejligt hos svigermekanikken i sommerhuset... De var ikke meget for at skulle med hjem... der var jo underholdning dagen lang med enten fuglekigning, fe/edderkobber fangning og så selvfølgelig alle de godbider man kunne spise.... Toulouse havde præsteret at slikke al glasueren af svigerfars kage.... han havde lige været uopmærksom... og så slår toulouse til... Min sviger far der stod for at tømme bakken synes godt noget de lavede stort meget.... no wonder... vi havde givet 4 poser godbidder med ps nogle vitamin stænger.. de var alle væk pluds de havde været ude og købe flere..... På en uge....
Sesse er jo også blevet Neutraliseret i vores ferie.... vi afleverede hende kl 9 mandag morgen og fik af vide de ville ringe når hun var klar til afhentning... det ville nok være ved 4-5 tiden... men allerde da kl var 3 ringede de at nu var hun klar til at komme hjem... Hun havde bare klaret det super flot.... Vi fik en fin blød hætte med hjem til hende og for at vide hun skal holde sig i ro... Det med at holde sig i ro blir der ikke meget af... men hætten tager hun flot... hun tonser rundt, (kan dårligt mærke hun har været bedøvet)er provo over for de andre katte... så man må redde hende uafbrudt... Nå onsdag morgen da jeg skal se hvordan hende sår ser ud kan jeg se der er noget galt.... ps hun er usædvaneligt stille.. og afsted til dyrlægen det går.... Hun har fået pillet i det ene udvændig sting hun har fået så der er kommet lidt luft(og bakterier) ind
under huden... Så jeg for penecilin til 5 dage og så skal vi vaske såret hver dag... Hun har det fint nu og vi skal til tjek torsdag eller fredag....
Jeg har et par små klip af mine misser hvis i har lyst til at se dem live....
http://www.youtube.com/watch?v=85KnMAOhcB4
http://www.youtube.com/watch?v=DiPPDMI_Iqo
Naja
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Men velkommen hjem i hvert fald..
Sikke nogle dejlige video'er af misserne, bliver altid i så godt humør af sådan nogle film ..
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
Lidt update og et par video klip