{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Tilbud om nyt job - hvad vil I gøre? {{forumTopicSubject}}

Hejsa - jeg skriver fordi jeg står over for en stor beslutning i mit liv, syntes jeg selv. Jeg arbejder til dagligt som revisor hos et revisionsselskab og er blevet headhuntet af et andet revisionsselskab, som vil give mig 3.500 mere i løn pr. måned, en bedre pensionsordning og en uges ekstra betalt ferie! Altså ja, ud fra det virker det jo som om, at det er let ik... flere penge og bedre goder. Jobbets indhold er det samme og klienterne er af samme størrelse og mængde som jeg har nu. Et andet + er, at jeg i dag kører 2 timer for at komme frem og tilbage om dagen på det "gamle" job og det nye ligger altså kun 5 km. fra hvor jeg bor. Det jeg bare sådan går og muler over er, at jeg jo er glad for der hvor jeg er og der er rigtige gode kolleger og der er et fantastisk sammenhold og en rar og menneskelig chef. Man ved jo hvad man har, men ved ikke helt hvad man får. Mange vil nok sige, for f... da kom da videre mand, i en fart... og sådan har jeg det da også den ene dag - men så dagen efter, så bliver jeg tryghedsnarkomanen igen... agyyyy - har i nogle råd? Eller bare en kommentar. Skal tage beslutningen her på onsdag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbud om nyt job - hvad vil I gøre?
  • #1   23. sep 2006 ja, i har jo så ret... jeg er bare så bange for, at hvis jeg rykker videre til det nye job, og jeg så ikke bliver glad for det, så fortryder jeg - men hvis jeg bliver i mit gamle job, så tænkter jeg jo nok hele tiden på, jamen jeg ved jo ikke hvad jeg har sagt nej til... tænkt nu hvis de nye kolleger er ligeså søde osv. Æhhh altså - gid jeg bare var hård og kontant, og hev stikket ud hos det gamle og satte det i hos de nye!

• #2   23. sep 2006 Christina J - WOW, god indgangsvinkel - gå fremad med risiko for at snuble - og ja man er jo nødt til at tage chancer her i livet ik - jeg er jo ung - og hvis det ikke går i det nye kan man vel altid finde noget andet....
    Ja, så midt i jeg sidder og skriver dette, så kommer usikkerheden snigende igen...

• #3   23. sep 2006 jeg forstår godt hvorfor det er så svært for ens job er jo næsten ens andet hjem og da man bruger så mange timer af ens liv der skal det bare fungere så det er en rigtig svær beslutning og jeg synes måske du skal tage der op og besøge dem en dag og snakke med alle og se om det er et sted du måske kan holde ud og være...

• #4   23. sep 2006 Sabrina - ja, god idé - har selvfølgelig været deroppe til en samtale, for at høre hvad de kunne tilbyde og der fik jeg et positivt indtryk. Skal derop igen med svar her på onsdag og selvfølgelig lige last minute spørgsmål inden min beslutning, og der skulle jeg måske lige gå en runde og chit chat med dem i den afdeling, som jeg kan komme til at sidde i, og se om de er imødekommende og åbne.

• #5   23. sep 2006 Det er altid en svær beslutning når man har mulighed for at skifte job.... Det kan godt være at det ser ud på papiret som om der er flere pluser men det er jo ikke altid tid og penge det kommer an på.... Du skal gøre det op med dig selv hvad du hels vil.... Det er altid godt at prøve noget nyt men på den anden side ved du hvad du har og ikke hvad du får....

• #6   23. sep 2006 jeg har lige skiftet job og har nu været der en måned og dem som jeg ikke brød mig om fra første dag kan jeg stadig ikke holde ud så ens første indtryk kan tit være det rigtige men heldigt for mig så er de næsten stoppet eller blevet fyrret hele bundet hehe---

• #7   23. sep 2006 vil også sige, tag dog chancen, det ka da kun blive en udfordring osv.

Kommentér på:
Tilbud om nyt job - hvad vil I gøre?

Annonce