{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
192 visninger | Oprettet:

weekendplaner?!?!?! {{forumTopicSubject}}

Nå, nu sidder jeg her foran computeren og keder mig ærlig talt lidt.. Så, jeg ville høre om i har spændende planer for weekenden??

Nikolaj er til LAN med hans arbejde (er et computer firma), så han er travlt optaget..
Jeg skal tidligt i seng idag, for i morgen skal jeg til et kampsport stævne som kaldes Open Mat.. det bliver utroligt fedt at se, og jeg regner med at jeg stiller op til næste år...:) jeg skal bare lige se hvad det er for noget først..
På søndag tager jeg hjem til Nikolaj og besøger ham og misserne...

Knus Achena

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  weekendplaner?!?!?!
  • #1   6. okt 2006 har for en gangs skyld ikke de vilde planer for week, imorgen skal vi nok en tur ind på strøget i århus og købe min fødselsdagsgave ellers står den på afslapning osv,
    og vi skal nok ud og tømme vores campingvogn på søndag, så den er klar hvis der nu skulle dukke en køber op

• #2   6. okt 2006 smiley lyder som en stille og rolig weekend

• #3   6. okt 2006 jeg skal i legoland i morgen :o)

• #4   6. okt 2006 i legoland land i det regnvejr, go fornøjelse, nej i må da ha en god tur derned/over

• #5   6. okt 2006 Lørdag regner jeg med at jeg skal hygge mig hjemme med misserne imens det regner og måske buldrer udenfor. Måske det lige bliver til en smuttur i den lokale Super Best efter lidt weekendguf, så vi kan hygge os med lidt film om aftenen. Nåh yes - jeg skal spise til aften hos min lillebror, han har supportvagt i morgen (arbejder for et IT-firma), og så plejer han at bestille pizza til os begge.
    Søndag skal enten gå med endnu mere hygge og film - eller lidt oprydning først og så hygge og film bagefter.

Jeg har overhovedet ikke tænkt mig at være produktiv i weekenden ;o)

• #6   7. okt 2006 (:

jeg er lige kommet hjem fra den vidlste fest, og er stadig møgstov :b så underlslylder på forhånd fejlene i teksten, (: så denne aften var fest hos anne smiley

imorgen det store lektie dag og søændag skal jheg over og hjælpe farmor og farfar med at fluuttte tingen til deres nye hus :b

deeejligt weeek smiley

• #7   7. okt 2006 Katie.. hmm den kan da ik havde været særlig vild hvís den allerede er slut`? *Gg*

Imorgen skal mig og min mor op til min forlovede og spise og ellers skal jeg bare slappe af.. er stadig på penicillin så er ik det vildeste energi jeg har...

• #8   7. okt 2006 I dag skal jeg lave Kanin-hop med mine veninder og vores kaniner smiley

• #9   7. okt 2006 Katie smiley S

Store lektiedag med tømmermænd :o)

Held og lykke *ss*

• #10   7. okt 2006 tror børnene er ret ligeglade med vejret hehe og en god frakke kan da ta det værste, plus vi nok har det for os selv der ude og så skal vi ikke betale for at komme ind.. vi bor os ret tæt på... men tak :o)

• #11   7. okt 2006 jo tak smiley
    tømmerdrengene er godt nok ikk så slemme , men sikkert nok til jeg ikk får lavet for meget smiley

Vi blev smidt ud af hendes mor (A) ... og vi skulle nå den sidste bus hjem

Kommentér på:
weekendplaner?!?!?!

Annonce