{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

annonce på dba {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen
sad lige og kiggede missere på dba og faldt over denne annonce :o( http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=46733230

killingerene har kun til i morgen , skulle der sidde nogle derude og mangle en mis og evt vil falde for en af disse skønheder , og måske ik lige kan hente dem / den i morgen så skriv til mig da jeg bor så tæt på jeg evt kan hente dem og have dem hos mig indtil de bliver hentet af mulige nye ejere :O)

mit hjerte græder bare for de små bette liv ... kan ik bære de skal aflives smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  annonce på dba
  • #1   16. okt 2006 ja det er det desværre :O( en skam jeg ik havede set den lang tid før end nu :O(
    men jeg er stadig villig til de kan komme hjem til mig indtil mulige nye ejere kan hente dem ;O)

• #2   16. okt 2006 Ja hold da op det er ikke længe de har!!!!

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 60
    #3   16. okt 2006 killinger aflives landet over dagligt. Og det er efter min opfattelse også bedre. End at de bliver vandre pokaler pga folk har fået kastet dem i nakken og har skulle tage en hurtig beslutning her og nu som de så fortryder om et år, når killingen er voksen og ikke så "kær" længere.

• #4   16. okt 2006 set fra den side rex c
    så kan jeg kun give dig ret :O(

• #5   16. okt 2006 men nu er heldigvis ik alle folk ens ... nogle synes de er søde sjove som killinger og når de så bliver store ryger de ud ... men ligeså mange folk har dem fra små til de dør af alderdom ;O)

• #10   17. okt 2006 Jeg vil bare lige stille jer et spørgsmål smiley

Vi har nemlug mulighed for at tage 2 af disse killinger hjem og have dem til de er parate til at finde et nyt hjem, men vil det være synd at tage dem hjem og skille dem fra deres søskende? Deres søskende er jo i så fald dømt til aflivning hvis der ikke er andre der tager dem, men vi har desværre kun plads til 2 smiley

Så hvad er jeres uforbeholdne mening? mener I at vi skal tage dem vi kan og finde nye gode hjem til dem, eller skal vi lade være?

Jeg er i tvivl netop fordi der er flere killinger end 2, men jeg har også den holdning at redes skal de der redes kan... Selvom de mennesker der skal af med dem, sikkert ikke tager ansvar...

Mvh Cemile

• #11   17. okt 2006 Hejsa Cemile,
    jeg ville da mene at det er bedre at rede to end at de alle skulle aflives. og ikke for at være ond men så tag de to storste og stærkeste for at få det bedste resultat med at finde hjem til dem igen. det ville være min mening.

• #12   17. okt 2006 Ja, det er så også det vi ville gøre... De to stærkeste, og tammeste hvis det er vildkattekillinger...

Har det bare selv dårligt over det, men jeg prøver pt. forgæves at komme igennem på telefonen...

• #13   17. okt 2006 du skal jo ikke have det dårligt over det. du reder to der ellers ville være døde i morgen. så jeg syndes at det du gør er super flot. folk burde virkelig tænke sig om før de for killinger... men alt held og lykke med banditterne! knus

• #14   17. okt 2006 Så er jeg kommet igennem:

Der er kun 2 killinger tilbage, de andre kunne jeg ikke helt gennemskue hvor var henne. Men det er en vildkat, eller en efterladts kats killinger. De er begge meget tamme, men de kan desværre ikke selv tage dem ind og sørge for dem da de har hundehvalpe osv. i huset som absolut ikke er vant til katte.

problemet er nu at de 2 killinger er smuttet et eller andet sted. De har været ud og lede efter dem i 1½ dag og de kan simpelthen ikke finde dem.

Morkatten (som er der!) går også rundt og kalder på dem, så spørgsmålet er om de ikke er helt væk de 2 små killinger smiley

Jeg snakkede lidt med kvinden om muligheden for at morkatten kunne få lov til at beholde killingerne, men vi blev enige om at det nok ikke var en god idé da morkatten er en vildkat og ikke tam (et under hvordan killingerne så er blevet tamme). Hun holder åbenbart til inde på nabohusets grund, som har stået tomt de sidste 3 år.

Jeg tror at hvis de finder killingerne igen, vil vi tage dem til os. Ja, vi vil skille dem fra moderen, men tilgengæld vil vi kunne sørge for at de ikke får et liv som vildkatte. De vil blive præget på mennesker ordentligt her, og vaccineret og få ormekure. Bagefter vil vi finde et godt hjem til dem...

Men jeg har mine tvivl om de overhovedet kommer tilbage de killinger. Hvis morkatten går og kalder og familien prøver at lokke dem til sig med mad, og de ikke reagerer, så tror jeg at løbet er kørt.

• #15   17. okt 2006 Annoncen er nu slettet.

Kommentér på:
annonce på dba

Annonce