332 visninger
|
Oprettet:
Katten vågnede mig.. :) {{forumTopicSubject}}
Jeg ligge i min seng, under min lune dyne og drømmer sikkert også og pludselig kan jeg så mærke en blød pels mod min kind, jeg åbner mine øjne på klem og kigger lige direkte ind i min kats søde og kærlige ansigt, hun spinder på høje sky og vil næsten gøre alt for at jeg lige aer hende, hun nusser min kind igen og så kan jeg altså ikke stå for det mere, jeg sætter mig op og begynder så at nusse hende kærligt..
hvad siger i så, det var virkelig en blød og vidunderlig måde at vågne på..!!
har nogen af jer oplevet noget ligende, noget så vidunderligt, så skriv..
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 15
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 365
10 sek. efter min alarm er gået står han og mijauer ved siden af min seng, og strakt derefter er han oppe på min hovedpude. Her går det ud på at gøre opmærksom på sig selv, og det bedste han ved er at ældte i mit hår....
Til stor nydelse for både mig og Qaiser...
I weekenderne kan han ligge der og hygge på min hovedpude i knap 2 timer, hvis jeg vel og mærket kan holde så længe. I weekenderne venter han dog ikke på min alarm, hvis han venter til ved 8 tiden, så er han dygtig....
Elsker vores morgen ritual, men med lidt over 5 kg. kat på hovedpuden, er der ikke meget tilbage til mig... hehe...
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 30
ved at hun jokkede mig i hovedet og slikkede mig i hovedet.. nogen gange gav hun mig et lille vågn-nu-op-for-pokker kys..:P
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 15
Katten vågnede mig.. :)