295 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Deer Hunter: The 2005 Season (PC-spil) Deer Hunter: The 2005 Season (PC-spil)

Da jeg selv er aktiv jæger, og går på jagt i det virkelige liv, blev jeg helt vildt begejstret da jeg faldt over dette spil her: (link fjernet) - tryk dér hvor der står DEMO. Det kan tage op til ca. 1 time at downloade, men man kan lave andet imens, og man har det i 30 dage derefter.

Jeg er normalt ikke selv til skydespil i den dúr, men denne her er jeg blevet helt vild med!

God fornøjelse til alle der prøver det, og Knæk & Bræk!

Potekram herfra.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Deer Hunter: The 2005 Season (PC-spil)
  • #1   24. okt 2006 ´Var så lidt. *SSS*

Poteklem - Johanna.

• #2   24. okt 2006 Puha, Johanna - Jeg har tit ville spørge en jæger, hvad det 'fede' er at skyde et andet og levende dyr ?????????

Jeg ved godt at bestanden skal holdes nede, og syge dyr har det bedst med at blive aflivet, men når jeg nogle gange snakker med en jæger, snakker de virkelig med entusiasme i stemmen.....

Hmm, mon du kunne forklare uvidne mig lidt om det.. *S*

• #3   24. okt 2006 Kære Charlotte........., Du skriver;
    'men der er åbenbart noget meget fascinerende i, at følge et dyr ud i lysningen, og pege på det med sit gevær......' jeg kommer sådan til at tænke på Bambi, og da jeg så Bambis mor dø, fik jeg tårer i øjnene.... Det syns jeg er synd.. smiley

Det med at skyde kære dyr, som endten er syge eller fordi der er for mange af dem, kan jeg nogenlunde godt følge, meeeen At skyde et dyr, fordi man kan bestemme om dets kal leve ller ej, Puha, det kan jeg desværre ikke se megen mening i.... Men ja, sådanne bløde hjerte som vores, har nok svært ved at se en mening i det... smiley

Men med at opleve at sidde og nyde solen stå og eller ned, og få frisk luft og det, det kan man jo også uden at skyde dyr......... Jeg tror ikke rigtig jeg kommer til at forstå det... jeg accepterer det, meeen at forstå det tror jeg er meget svært.....

Men tak for din forklaring....:;o)

• #4   24. okt 2006 jaeh...jeg tror heller aldrig jeg ville kunne skyde en 'bambi', jeg tror ikke engang jeg ville kunne hakke hovedet af en høne...men på den anden side så må jeg altså også indrømme at bambier smager hamrende godt!!

Jeg drømte om sidste år, da Esbjerg dyrepark (eller hvad det nu lige hedder) de skød bestanden ned, at invitere sådan en hjem i min fryser. Men på det tidspunkt havde jeg kun en 5 L fryser eller ligende, og mine forældre havde deres fyldt. Så det blev ikke til noget, men hvis der er nogen der ved hvor man kan købe hjort privat i Kolding, så må de meget gerne sige til. smiley

Kommentér på:
Deer Hunter: The 2005 Season (PC-spil)

Annonce