{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Weekend / hygge tråd *ss* {{forumTopicSubject}}

Go' aften allesammen smiley

havde lige lyst tilen hygge tråd (;

<b>Hvad har i brugt weekende på ? smiley </b>

Selv startede jeg fredagen med vi skulle til fest i odder - ankom kl 10 min i 8, dørene blev åbnet kl 9. vi stod fuldkommen mast da kl kun var halv 9. /: . køen begyndte jo langsomt at rykke frem , da dørene blev åbnet, og fordi folk maste sig mere & mere sammen . men kunne hverkene for armene op eller ned, så bare ærgeligt vis man fik en sms . (: da den var kvart i 10 , stadig i kø, var vi så tæt på døren vi var sikre på vi kom ind kl 10 . kl 10 stod vi mast op døren og lige der omkring xx(. tja. der stod vi så sammenklemt, kunne ingenting til 10 i 11 . fandme nej , så gider vi ikke mere, og smutter hen til en ven hvor vi forsætter festen til halv 2 ;D *ggg* var virkelig sur over at have stået i kø , SÅ lang tid . xx( .

lørdag var jeg til familie fødselsdag , og idag sådan har jeg været på mode mekka (købte 2 friisco. bælter for 100,- :D) , og været på arbejde.

nu sidder jeg så med et stykke ølkage , og venter 1 time på stegen er færdig - <b>hvad skal i have at spise?`*Sss*</b>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weekend / hygge tråd *ss*
  • #2   12. nov 2006 Neeej , hvor er de søde ! mange gange tillykke med dem ! smiley

arj , trist når misserne flytter hjemmenfra , men man kan jo ikke have plads til alle *sss*

• #4   12. nov 2006 Så god bedring da Lundkvist ;o)

sidder lige og er i total julehumør , julemsuik for groft smiley hahah . andre end mig der sidder og synger '' LAst christmas i gave you my heart, butthe very next day you gave i away. This year to save me from tears, i give it to someone speciel'' smiley <-- ynglings julesang + Santa Claus Is Coming To Town. '' you better wahct out, you better not cry, you better not pout, i'm telling yo why - Santa claus is coming to town !''

ijh wa *sss*

Kommentér på:
Weekend / hygge tråd *ss*

Annonce