Weekend / hygge tråd *ss* {{forumTopicSubject}}
Go' aften allesammen
havde lige lyst tilen hygge tråd (;
<b>Hvad har i brugt weekende på ?
</b>
Selv startede jeg fredagen med vi skulle til fest i odder - ankom kl 10 min i 8, dørene blev åbnet kl 9. vi stod fuldkommen mast da kl kun var halv 9. /: . køen begyndte jo langsomt at rykke frem , da dørene blev åbnet, og fordi folk maste sig mere & mere sammen . men kunne hverkene for armene op eller ned, så bare ærgeligt vis man fik en sms . (: da den var kvart i 10 , stadig i kø, var vi så tæt på døren vi var sikre på vi kom ind kl 10 . kl 10 stod vi mast op døren og lige der omkring xx(. tja. der stod vi så sammenklemt, kunne ingenting til 10 i 11 . fandme nej , så gider vi ikke mere, og smutter hen til en ven hvor vi forsætter festen til halv 2 ;D *ggg* var virkelig sur over at have stået i kø , SÅ lang tid . xx( .
lørdag var jeg til familie fødselsdag , og idag sådan har jeg været på mode mekka (købte 2 friisco. bælter for 100,- :D) , og været på arbejde.
nu sidder jeg så med et stykke ølkage , og venter 1 time på stegen er færdig - <b>hvad skal i have at spise?`*Sss*</b>
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
arj , trist når misserne flytter hjemmenfra , men man kan jo ikke have plads til alle *sss*
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
sidder lige og er i total julehumør , julemsuik for groft
ijh wa *sss*
Weekend / hygge tråd *ss*