{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Gebis-rens Konkurrence ;) {{forumTopicSubject}}

Hermed udloddes en pakke a 30 stk (-1 *gg*) tabletter til gebis-rens for den sjoveste, pinligste og mest idiotiske historie smiley

Eneste regel er at DU skal være i hovedrollen smiley

I kan læse om mine eskapader i weekender her: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=16842)


Konkurrencen vil løbe til Tirsdag aften, og foregår kun i denne rtråd smiley (orker ikke at oprette en masse opfølgningstråde *dovne mig* :D)

Så slip hæmningerne og lad os få de saftige historier på bordet smiley

Vis mig, at jeg ikke er den eneste klaptorsk i verden *gg*

Poteklem Cemile


Kommentarer på:  Gebis-rens Konkurrence ;)
  • #1   13. nov 2006 Og der skulle jo have stået weekenden smiley og TRÅD! smiley

    Staveplade til mig, tak smiley


  • #2   13. nov 2006 Suk, lundkvist smiley *gg* Det er da typisk mig! smiley Her troede jeg at alt var fryd og gammen med dette indlæg, og så staver jeg som en brækket arm og kan ikke hitte ud af at linke ordentligt smiley

    Tak for hjælpen med linket smiley


  • #3   13. nov 2006 Computer idioten.... Mig

    Vi har bærbar her i huset, det er rigtig lækkert, for så kan man jo sidde i sofaen, emd dyne og computer.

    Oven i det hele har vi for 3 uger siden fået trådløst netværk, så man ikke skal sidde og rode med en ledning.

    For et par dage siden sidder jeg så i sofaen og hygger med dyne, kaffe og computer, og surfer lidt rundt, min telefon ligger på bordet, og selvfølgelig ringer den...

    Bla bla bl, hyggesnak med mor, og så tilbage til computeren, MEN nu virker internettet ikke PANIK!!

    Jeg ringer til min mand, med gråd i stemmen, og fortæller at der ikke er forbindelse til netværket, og at verden er ond og dum.
    Carsten (min mand) er computer nørd med stort N....
    Han snakker mig ned på jorden og siger at jeg skal prøve at slukke for "netværks-boksen".
    Det gør jeg så, uden resultat.
    Jeg sidder og grubler over det i 10 minutter, da jeg pludselig kigger på computeren, fortalte han ikke for et par uger siden at den lille blå diode skal lyse på computeren skal lyse, når den er på netværket??

    Da min telefon ringede, har jeg fået lænet mig hen over computeren, og min store dyne har fået slukket for netværket.
    "kloge" mig trykker på knappen, og pling, så lyser den og jeg er igen på nettet......

    Det er utroligt at man kan blive så rød i hovedet, hvor pinligt er det?
    Jeg ringer til min mand og fortæller hele historien, og han skrald-griner, så meget at han faktisk begynder at hulke.
    Puha jeg skal vidst ikke være it-et-eller-andet.



  • #4   13. nov 2006 jeg har maaange historie, fortæller dem gerne , (;

    Dét med computeren har jeg os oplevet . jeg sad i sengen med den, og vupti ! mit net virkede ikk! dybt ulykkelig som jeg var prøvede jeg allt hvad man kunne smiley nettet kom bare ikke igen, og så jeg måtte bruge min forældres com, men den bruger de selv meget /: øv da. oven i det, var mit tv sendt til repration , de jeg havde spildt sodavand over det xD . typisk .
    brokkede mig selvf. til mine forældre som kom med råd til hvad jeg skulle gøre , med nettet. men ingen ting virkede .
    til sidst var far så træt af jeg brokkede mig (1 uge sener xx( ) at han kom med in på værelset og kigge på den . han var simpel hen flad af grin , over jeg var kommet til at slukke netknappe ORRRH ! for s*tan da . :b


    En anden ting jeg tit ( uuuh s:) gør , er når jeg skal i bruuns galleri, går man ved indgangen igennem sådan nogle glas svingdøre, og de har altså et dårlig vane med at stoppe pludselig - ihvertfald når jeg går igennem !
    normalt når dørene stopper op , så standser man jo - ren refekls - men den refleks har jeg tilsynladene ikk ! I hvert sig det <b>SMASK !</b> når jeg rambler dirkete i i glas døren , og mine venner falder om af grin & jeg har en bule i panden et par dage efter . *GGGGG*

    senest historie må være at døren i klasse er gået i stykker . vi har sådan et rundt håndtag der er faldet af, men kan sættes på igen , men åbenbart ikke sidder ordenligt fast.
    nå men , jeg havde ikke set det var røget af, da jeg var i kantien i frikvartet, og midt i timen skulle jeg afsted til læge, og er sent på den . spurter op til døren og hiver hårdt fat i døren og trækker - med det formål jeg vælter meeget overrasket tilbage , håndtaget glider ud af min hånd, som er røget i vejret, og er lige ved at lande i hovedet på læren *gggggggg* for pokker da , storgrinede hele vejen til lægen *sss*



    ups hva (A)


  • #5   13. nov 2006 Lundkvist: EJJJ come on smiley En gebis-rens kan man da altid bruge *gg*

    Kom lige til at tænke på en dum dum dum ting jeg gjorde engang jeg var yngre *gg* Kan være den kan opklare lidt hvorfor jeg laver så mange idiotiske ting idag smiley

    Jeg var på spejderlejr med KFUM spejderne og min veninde og jeg lå i teltet og læste Anders And blade, som vi havde hentet i ledernes hytte. Så var det min tur til at hente en ny forsyning.
    Jeg springer friskt ud af teltet på strømpesokker, og løber op til hyttet SOM HAR GLASDØR! Her brager jeg så ind i glasdøren, og får forvildet åbnet døren og ind i varmen. Her sidder alle lederne og skraldgriner af stakkels lille mig. Jeg styrter ud på badeværelset og tuder lidt over mit uheld. Jeg bliver trøstet og få en stak Anders And blade, hvorefter jeg styrter KLASK ind i glasdøren igen. Lederne havde lukket den.......... Lederne skreg af grin og jeg bliver så flov at jeg styrter ud i mørket, hvor jeg falder over en telt bardun (eller hvad de nu hedder) og ender oven på mit eget telt, der som følge af en overvægtig unge med 100 km/t kollapser oven på min veninde!

    Jeg kan godt love jer at jeg ALDRIG har fået lov til at lægge det bag mig! Alle lederne kom jo styrtende ud i mørket pga larmen og de andre børn troede der var uhyrer, så kaos herskede i et godt stykke tid den aften *gg*

    20 skrækslagne børn som strøg ud af teltene mens de kaldte på deres mor smiley

    Jeg griner bare ved tanken *gg*


  • #6   13. nov 2006 Forresten er det nogle rigtig gode historier i disker op med smiley

    Kæresten og jeg ligger flade af grin smiley Og jeg er bare glad for at vide at jeg ikke er Palle alene i verden når det gælder om at finde min indre dumrian frem smiley



  • #7   13. nov 2006 HAHAHAHA ! for s*tan da Cemile , det kunne også ske for mig ! xD hahahah , er simpel hen flaaad af grin . ka lige se det for mig ?

  • #8   14. nov 2006 jamen, hvis der ikke er flere der har nogle sjove historier, vil jeg da udpege en vinder *gg*

    Vinderen er Charlotte D, med sin Nord-Polen historie *gg* Jeg har simpelthen ligget flad af grin over den smiley Det er sådan en ugennemtænkt bemækning jeg selv kunne komme med *gg*

    Så mange tak til jer, som gad/turde komme med jeres historier smiley De har godt nok givet mig meget underholdning smiley

    Poteklem og tak for grinet fra Cemile smiley


  • #9   14. nov 2006 øv altså , jeg står ellers liiiiige og mangler gebis-rensen (; hahahahh *gggggggg*

  • #10   14. nov 2006 Katie S: Kan jeg godt forstå smiley den renser også ALT på 3 min *gg* og så er det en hel NY formular smiley som der står: "Superior cleaning vs brushing in just 3 minutes" *gg*

Kommentér på:
Gebis-rens Konkurrence ;)

Annonce