Colostrum - til mennesker... {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Nu skal det forsøges!
Jeg mangler dog lidt feedback fra jer der selv har prøvet det - og det er der så vidt jeg husker et par stykker der har.
Inspireret af Freddies meget dårlige tandkød - som killing hvor han fik Colostrum og hvor det hjalp samt min fars leukæmi-kat som også får det og har det glimrende, har jeg fundet en leverandør - en virksomhed som andre kan stå inde for og som tilmed ligger i nærheden af min bopæl og mit immunforsvar skal altså hjælpes.
Men når man kigger på de mere suspekte sider, indberettes vækst af muskler, øget muskelmasse (bodybuilderarme) , hedeture samt øget hårvækst.
Jeg har bestilt vareprøver og min plan er, at tage det vinteren over.
Må jeg høre om jeres erfaringer?
Evt. seriøse links - der findes så mange helsesider, så det er til at kaste op over.
Kh.
Hende der har været syg i en evighed på trods af vaccination....
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Når det handler om medicin/kosttilskud så passer jeg meget på med at købe det i udlandet. Det skal være produceret under ordentlige forhold.
Men prøves det skal det, jeg vil være fit for fight resten af vinteren
aug 2010
Jeg tænker på hygiejne og om de er gode til at teste for penicilin inden de bruger det.
Det tror da pokker at han ikke gør det!
Da jeg åbnede posen i morges steg der en stank op der svarede til hvalpe-mælkeerstatning!!! Jeg glemmer aldrig den stank selvom det er over 16 år siden at min søster og jeg opflaskede en meget madglad killing, der til sidst måtte have hvalpemælk for at blive mæt
Jeg prøvede med yoghurt - fy for pokker!!! Og herefter fik jeg opstød! BVADR! Freddie er også opflasket - dog ikke hos mig, men han sad ved siden af mig og så helt salig ud i ansigtet. Gad vide om det var minder om Immunocare eller Moar.......
Har i øvrigt været hos lægen som jeg fortalte at nu skulle det prøves. Han nærmest bønfaldt råmælk. Han synes i hvert fald at idéen er god
Er det ikke noget der kan blive taget i tolden??? Det gør de jo med noget naturmedicin...
aug 2010
Med den adresse jeg fik lavet, der håber jeg godtnok at det når frem....
Dk og Dänemark 2 gange - der kan da ikke være tvivl om hvilket land det skal til
dec 2012
aug 2010
Jeg var ved at tørre hår og hørte en bildør smække og så postbuddet køre sin vej. I postkassen var der skyndsomt lagt en seddel og da bilen kom forbi vinkede jeg ivrigt. Den stoppede ikke.
Den skulle længere op i kvarteret og eftersom jeg har modtagerflex, så var det ikke nødvendigt med en seddel i postkassen.
Resolut stiller jeg mig midt på vejen og vifter med en seddel. Så standsede den da og jeg fik min pakke.
Der er bare INGEN service fra PostNord mere
dec 2012
aug 2010
Der stod en ældre dame sammen med mig og hun så virkelig måbende til.
dec 2012
Colostrum - til mennesker...