{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Colostrum - til mennesker... {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Nu skal det forsøges!
Jeg mangler dog lidt feedback fra jer der selv har prøvet det - og det er der så vidt jeg husker et par stykker der har.

Inspireret af Freddies meget dårlige tandkød - som killing hvor han fik Colostrum og hvor det hjalp samt min fars leukæmi-kat som også får det og har det glimrende, har jeg fundet en leverandør - en virksomhed som andre kan stå inde for og som tilmed ligger i nærheden af min bopæl og mit immunforsvar skal altså hjælpes.

Men når man kigger på de mere suspekte sider, indberettes vækst af muskler, øget muskelmasse (bodybuilderarme) , hedeture samt øget hårvækst.
Jeg har bestilt vareprøver og min plan er, at tage det vinteren over.

Må jeg høre om jeres erfaringer?
Evt. seriøse links - der findes så mange helsesider, så det er til at kaste op over.

Kh.

Hende der har været syg i en evighed på trods af vaccination....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Colostrum - til mennesker...
  • #1   21. nov 2016 Spændende. Håber at det virker for dig! Kender absolut intet til det, så kan ikke hjælpe. God bedring og håber at helbredet bliver bedre. smiley

• #3   22. nov 2016 Det glæder mig at høre Lotte. Siger du piller??? Dette her er pulver og det er faktisk også det eneste jeg kan finde på nettet, for jeg havde nok foretrukket det i pilleform...
    Når det handler om medicin/kosttilskud så passer jeg meget på med at købe det i udlandet. Det skal være produceret under ordentlige forhold.

Men prøves det skal det, jeg vil være fit for fight resten af vinteren smiley

• #6   23. nov 2016 Tak Lotte.
    Jeg tænker på hygiejne og om de er gode til at teste for penicilin inden de bruger det.
    Det tror da pokker at han ikke gør det!
    Da jeg åbnede posen i morges steg der en stank op der svarede til hvalpe-mælkeerstatning!!! Jeg glemmer aldrig den stank selvom det er over 16 år siden at min søster og jeg opflaskede en meget madglad killing, der til sidst måtte have hvalpemælk for at blive mæt smiley

Jeg prøvede med yoghurt - fy for pokker!!! Og herefter fik jeg opstød! BVADR! Freddie er også opflasket - dog ikke hos mig, men han sad ved siden af mig og så helt salig ud i ansigtet. Gad vide om det var minder om Immunocare eller Moar....... smiley

Har i øvrigt været hos lægen som jeg fortalte at nu skulle det prøves. Han nærmest bønfaldt råmælk. Han synes i hvert fald at idéen er god smiley

Er det ikke noget der kan blive taget i tolden??? Det gør de jo med noget naturmedicin...

• #7   23. nov 2016 Tak Lotte så er det købt over e-bay smiley
    Med den adresse jeg fik lavet, der håber jeg godtnok at det når frem....
    Dk og Dänemark 2 gange - der kan da ikke være tvivl om hvilket land det skal til smiley

• #8   24. nov 2016 De plejer at være meget gode med sådan noget (posten altså) jeg får i hvert fald min post og naboens og fra dem i modsat ende af området (andet kvarter) osv smiley

• #10   26. nov 2016 Så er det ankommet - men jeg måtte stille mig foran postbilen for at få den til at standse!!!
    Jeg var ved at tørre hår og hørte en bildør smække og så postbuddet køre sin vej. I postkassen var der skyndsomt lagt en seddel og da bilen kom forbi vinkede jeg ivrigt. Den stoppede ikke.
    Den skulle længere op i kvarteret og eftersom jeg har modtagerflex, så var det ikke nødvendigt med en seddel i postkassen.
    Resolut stiller jeg mig midt på vejen og vifter med en seddel. Så standsede den da og jeg fik min pakke.
    Der er bare INGEN service fra PostNord mere smiley

• #11   26. nov 2016 smiley vildt! Men godt du fik stoppet ham

• #12   26. nov 2016 Ja hun kunne da ikke køre mig ned med vilje smiley
    Der stod en ældre dame sammen med mig og hun så virkelig måbende til.

• #13   27. nov 2016 Kan jeg fileme godt forstå!

Kommentér på:
Colostrum - til mennesker...

Annonce