Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GLÆDELIG JUL
  • #1   30. nov 2006 jamen rigtig glædelig jul herfra :O)

• #2   30. nov 2006 GLÆDELIG JUL... smiley

• #3   30. nov 2006 Selv glædeligt jul ;o) har hørt julesangen *i smug* hele måneden ;D haha smiley nu kan jeg høre dem konstant uden at få afvide det for tideligt 8D

Har lige været nede & købe en gave til hende jeg er nisse for i klassen 8) så hygge . og i weekenden er der julemarkede på skolen i weekenden, lørdag (: og bagefter er der julefrokost med mine piger , og ijh det bliver så dejlgt ! smiley

• #4   30. nov 2006 god jul og godt nytår

• #5   30. nov 2006 okay okay glædelig jul herfra også, har fået pyntet op, om ikke andet så i haven, har nok 3000 lysende pærer i haven(30kvm) har ikke plads til flere, selvom der mgl et eller andet, har efterhånden haft alle naboer forbi, det lyser altså også vildt op, hvis i kommer til tilst så kør hen af tilst søndervej og kig til højre ca 3-400 mtr hen af vejen, så ser i lyshavet, men det ses bedst tæt på.
    indvendig er der også godt pyntet op

• #6   30. nov 2006 Glædelig jul til alle:)

• #7   30. nov 2006 jaaae , johnny , du må da lige tage nogle billeder smiley *sss*

• #8   30. nov 2006 Heh... jamen glædelig jul tilbage til dig... og godt nytår, god påske og god sommerferie... smiley

Fatter slet ikke december ligger og lurer om ca. 1½ time... men det kommer jo nok... kommer bare til at tænke på så meget anden i den måned, end lige jul, så det bliver spændende om jeg kommer i det rette humør...

• #9   30. nov 2006 jeg er ved at pynte op til jul... der er godt nok meget... men hvad det er jo kun jul en gang om året...

så.....

GLÆDELIG JUL TIL ALLE JER......

• #10   1. dec 2006 Det Sørme, Det sandt, December.......!!! langt om Længe og jeg kan godt sige jer at 1 December blir en hyggelig dag hjemme hos os... vi skal have pyntet op og skal have stillet vores "fake" juletræ op, Vi skal have risengrød og æble skiver og så skal vi hører Jule musik... det blir bare sååå hyggeligt.....

Rigtig Glædelig Forjul til jer alle, her fra Østerbro...

Naja

• #11   1. dec 2006 har prøvet at tage billeder, men enten er jeg en tumpe til at tage billeder el kameraet er for dårligt, det bliver bare til noget sammengnidret lys på billederne og man ka ikke se hvad det forestiller

• #12   1. dec 2006 Ej jeg sidder og laver lektier og hører julemusik, 100 fm har lavet en julekanal, hvor de julemusik uafbrudt.. total herligt.. den ligger på 95 fm, hvis nogen ikke skulle have hørt om den.. smiley

• #13   1. dec 2006 jeps, vi behøver intet lys i stuen om aftenen, og vores have er badet i lys så man skulle tro det var en varm sommerdag

• #14   1. dec 2006 Tja på trods af at der stadig er jordbær i haven så viser kalenderen jo 1. december og det vil så sige at min "bette" mand fylder år og vi skal da selvfølgelig fjere dagen med en STÆRK karryret og de første juledrømme kom faktisk i nat men se selv jeg er da i julehumør og har da også allerede nu fået købt nogle af julegaverne

Mega Jule Knuzere

Lene M.

PS GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL

• #15   1. dec 2006 Synes lige det her link passer ind.. smiley
    http://www.fluffytails.ca/christmas.asp

Synes den side er så god.. smiley

• #16   1. dec 2006 Tak iligemåed

• #17   1. dec 2006 Takker og ilm.

I weekenden skal den stå på indpakning af de allerfleste julegaver, som er købt.... Jeg er så glad så glad for at vi kun mangler tre ud af 19 gaver. Det er skøøønnno..... Også skal der selvf. pyntes op i stor stil.. *G*

Og Merry Christmas to you..... *S* smiley

Kommentér på:
GLÆDELIG JUL

Annonce