{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

KOM JUL, KOM SNE, KOM GAVER {{forumTopicSubject}}

Ja, idag er det jo den første december, og så tænkte jeg lad og tale lidt om julen..
betyder denne herlige højid noget specielt for jer?
Hvis den ikke gør, er det så pga anden religion end kristendomme?
har i spændende planer her i julen.

1: ja, julen betyder alt for mig. jeg elsker denne højtid, da det er en mulighed for min familie at blivet samlet om en dag, hvor vi bare kan nyde hinandens selvskab, og så elsker jeg at give gaver.
3: næhhh jeg skal arbejde.. men skal fejre jul hos min mormor, og måske tager nikolaj med..

Kig ENDELIG forbi mine fotoalbums, har oprettet et med det rette december vejr, som det var dengang i 2005

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KOM JUL, KOM SNE, KOM GAVER
  • #1   1. dec 2006 Ijjjh wa bamse 8D !

Ja mand smiley julemusik 24/7 , julepynt , julelys , kalender gave , chokolade kalender 8D DOVNE DEN AF ! for groft hygge (:

altså , imorgen er der julemarkede på vores skole , har vi hvert år , og endelig er vi 9. klasse , så vores tur til spøgelsetoget 8D lykke! det er så klasse , vi glæder os så meget. vi har forberet os hele dagen (:
    og bagefter hold tøserne i min klasse julefrokost med allt + pakkeleg & masse af juleøl (: også tager vi vidre til en anden fest, og var meningen vi ville tage n taxie hjem kl 3, men forældre har selvf. ringede sammen og vi må kun vis de henter os kl halv 2 /: øv !
    søndag skal jeg på arbejde & til farmors fødeselsdag (:

andre week, går til venner & familie (:

• #2   1. dec 2006 lyder lækkert:)

i morgen skal jeg så købe alle julegaverne hehe.... puha

kom du i julestemning af mien billeder?

• #3   1. dec 2006 Hmm... jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg har det med jul... som lille var det jo det helt store, men de sidste mange år har det prellet ned for mig... jeg har stilt mig selv store spøgsmål ang. kristendommen og er kommet frem til jeg ikke ønsker at være en del af en religion...

Men nu er julen jo heller ikke kun religion nu om dags... det er familien og hyggetid, og det kan jeg godt støtte. Jeg holder jul skiftende hos min mor, far eller hos kærestens familie, men deltager ikke med i kirke el. lign.

Selv om julemåneden kan være stressende, er det alligevel en hyggelig tid...
    Lige i år kommer det nok bare mest til at gå op i flytning for os, så ønsker ikke den vilde sne... det må godt vente til den 24. heh...

Håber I alle får en hyggelig måned, præsis som I gerne vil ha den... smiley

• #4   1. dec 2006 Julie: ja, man skal ikke glemem julehyggen i den stressede tid... jeg elsker at sætte mig under et tæppe, men en kop varm kakao, med mit lille juletræ tændt og stagen i vinduet, og så se en julekalender eller "jul i Nøddebo præstegård"

i lige måde

• #5   1. dec 2006 Achena : Jeg er skam i julestemning i forvejen (;

Arh julie, bare ærgeligt , for jeg har bestilt den vildste snestorm i år *ggg* Elsker snee *sss*

• #6   1. dec 2006 jeg elsker også sne.. derfor er jeg så vild med mien snebilleder:) self er det et problem fordi det hele skal skovles væk.. men elsker at tage på skiferie og sno mig ned af pisten eller bare ligge og lave sneengle... er stadig lidt barnlig på trods af mine 19 år, men er sikker på at det er sundt.. og julen er jo den glade tid, og så må man gerne være lidt barnagtig hehe

• #7   1. dec 2006 hehe , sne er bedst *sss* men desværre kommer der aldrig nok til jeg kan få snefri *gg* pokkers ! men altså , bor jo også i århus centrum (A) nok dérfor smiley

Ja , fuldkommen enig! at stå på ski er klart lykken *ss* elsker det , sygo meget smiley hvor lang tid har du stået på ski ?
    eller at tage tøserner med på kelketur & snekamp i frikvarterne smiley allt smiley

• #8   1. dec 2006 jeg plejer så absolut at hade julen, men iår har nissefar squ få godt fat i mig, jeg er helt juletosset og ka ikke få pynt nok, har rimelig styr på gaverne, har dog ikke købt dem endnu, men har da en gaveplan af en art, hvad jeg så selv lige skal ønske mig vides ikke helt endnu

Kommentér på:
KOM JUL, KOM SNE, KOM GAVER

Annonce