KOM JUL, KOM SNE, KOM GAVER {{forumTopicSubject}}
Ja, idag er det jo den første december, og så tænkte jeg lad og tale lidt om julen..
betyder denne herlige højid noget specielt for jer?
Hvis den ikke gør, er det så pga anden religion end kristendomme?
har i spændende planer her i julen.
1: ja, julen betyder alt for mig. jeg elsker denne højtid, da det er en mulighed for min familie at blivet samlet om en dag, hvor vi bare kan nyde hinandens selvskab, og så elsker jeg at give gaver.
3: næhhh jeg skal arbejde.. men skal fejre jul hos min mormor, og måske tager nikolaj med..
Kig ENDELIG forbi mine fotoalbums, har oprettet et med det rette december vejr, som det var dengang i 2005
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
Ja mand
altså , imorgen er der julemarkede på vores skole , har vi hvert år , og endelig er vi 9. klasse , så vores tur til spøgelsetoget 8D lykke! det er så klasse , vi glæder os så meget. vi har forberet os hele dagen (:
og bagefter hold tøserne i min klasse julefrokost med allt + pakkeleg & masse af juleøl (: også tager vi vidre til en anden fest, og var meningen vi ville tage n taxie hjem kl 3, men forældre har selvf. ringede sammen og vi må kun vis de henter os kl halv 2 /: øv !
søndag skal jeg på arbejde & til farmors fødeselsdag (:
andre week, går til venner & familie (:
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
i morgen skal jeg så købe alle julegaverne hehe.... puha
kom du i julestemning af mien billeder?
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Men nu er julen jo heller ikke kun religion nu om dags... det er familien og hyggetid, og det kan jeg godt støtte. Jeg holder jul skiftende hos min mor, far eller hos kærestens familie, men deltager ikke med i kirke el. lign.
Selv om julemåneden kan være stressende, er det alligevel en hyggelig tid...
Lige i år kommer det nok bare mest til at gå op i flytning for os, så ønsker ikke den vilde sne... det må godt vente til den 24. heh...
Håber I alle får en hyggelig måned, præsis som I gerne vil ha den...
jul 2006
i lige måde
apr 2006
Arh julie, bare ærgeligt , for jeg har bestilt den vildste snestorm i år *ggg* Elsker snee *sss*
jul 2006
apr 2006
Ja , fuldkommen enig! at stå på ski er klart lykken *ss* elsker det , sygo meget
eller at tage tøserner med på kelketur & snekamp i frikvarterne
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
KOM JUL, KOM SNE, KOM GAVER