{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

kender i det? {{forumTopicSubject}}

Altså det her indlæg har ikke noget som helst med katte at gøre.

Men kender i det at man med tiden vokser fra sine gamle venner..
Jeg skal giftes her til januar, og i den forbindelse har jeg sat og set lidt tilbage på folk der er gået ud og ind af mit liv gennem årene.

Der var barndoms veninden som jeg nærmest var uadskillig med. idag hilser vi på hinanden ved lejlighed.

så var der tøserne fra dengang med gik i de lidt større klasser. jeg aner faktisk ikke hvor halvdelen af dem er idag.

Så var der rødderne fra gymnasie tiden. jeg troede vi skulle være venner for livet. En af dem bor faktisk overfor mig. nu har vi boet sådan i snart 2 år og jeg aner ikke engang hvordan hendes lejlighed ser ud..

Så var der kollegaerne fra sommerjobs og fritids arbejdet. en af dem så jeg vist nok hurtigt sidste sommer...

Så er der alle vennerne fra voksen livet. mange af dem har gået ud og ind af mit liv.
Nogle få er der endnu, flere er efterhånden blevet udskifttet eller af flere forskellige grunde så er vi gået i hver vores retninger..

Der var dem man bare mistede kontakten med, dem man voksede fra, dem som man måske ikke kendte helt så godt som først antaget, dem man blev uvenner med og dem som er derude men man aldrig ser.

Pas på jeres venner, vælg hvad der betyder noget for jer, og hvilke værdier jeres venner skal have..

Jeg savner mange af dem der er gået ind og ud af mit liv, nogle ser jeg måske igen en dag,. andre kommer jeg nok aldrig til at tale med mere.

Men en ting er sikkert, lige nu og her skænker jeg dem alle en tanke..

Hav en dejlig weekend alle sammen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det?
Kommentér på:
kender i det?

Annonce