{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

hvad med julegaverne {{forumTopicSubject}}

hvaså, er i færdige med at købe julegaver, jeg har netop købt den sidste, så nu er det på plads, måske der så lige kommer lidt ekstragaver, men det blir så kun ekstra hyggegaver.
og i år slap jeg for div ydmygleser i kosmetik og lingeri butikker
hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad med julegaverne
  • #1   19. dec 2006 Jeg mangler kun en lille ting til min far og min kæreste.. Men det bliver nok idag- god undskyldning for ikke at skrive stil- hmm..
    Og så skal jeg lige lave en ønskeseddel til min kæreste..så han kan få købt noget*SS*

• #2   19. dec 2006 Jeg fik stormet rundt i diverse storcentre i går og fandt heldigvis det meste.... nu mangler jeg kun et par gaver til den hjælpsomme del af familien der ønsker sig "ik' nåwed...." smiley

• #3   19. dec 2006 Jeg blev færtig i søndags.... Altså det vil sige.. skal nok lige have købt en lille sag til kæresten... vi har desværre lidt lav vande i kassen så er er blevet enige om ikke at give hinaden jule gaver i år... meeen jeg kender ham og ved at han har købt et eller andet til mig...... så nu må hjernen i blød.... Personlige gaver til mænd er de sværeste......

Knus Naja

• #4   19. dec 2006 naja, køb da noget lækkert tøj til ham, du får noget at se på og han får nyt tøj, vi mænner hader jo at købe nyt tøj , men ka godt lide det

• #5   19. dec 2006 Johnny... sådan er min Desvæære ikke... han er ernorm kræsen med sit tøj og nå vi shopper er det altid mig der gir op først... så det er desværre udlukket.... andre gode ider modtages med kyshånd..

Naja

• #6   19. dec 2006 Naja- ja, ville gerne have givet min kæreste en personlig gave, men måtte opgive, og er også halv blank hvad angår den sidste del af hans gave..:-(
    Nå skal os have skrevet julekort:-))

• #7   19. dec 2006 Sara... uh ha det er bare sååå svært... Grrr

Naja

• #8   19. dec 2006 Naja..
    Jep- har opgivet:-) Men nu har jeg så 11 mdr til at finde på noget:-) Siger lige Held og Lykke her:-)

Kommentér på:
hvad med julegaverne

Annonce