{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
280 visninger | Oprettet:

Fedme hos hund og kat på tv2.. {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der skal se det i aften...??? Det kommer kl. 21.10

Jeg tror det er et godt dokumentar... det er utroligt at nogle mennesker ikke kan se fedme som en sygdom, man skal gøre noget ved og ikke blive ved med at give hunden fed mad (så lige lidt i reklamerne)

Hvem skal se det ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fedme hos hund og kat på tv2..
  • #1   21. dec 2006 vi skal ihvertfald se det

• #2   21. dec 2006 ja tænk sig...de tror de gør noget godt, de burde ikke have dyr...helt ærligt!!

• #3   21. dec 2006 skal også se det....

• #4   21. dec 2006 Oki.... Men skal da lige se BS og Bubber på afveje... Han er simpelthen bare så sød, ham Bubber, når han ingenting kan finde ud af , og bs. er bare kold og hård... Og bette Bubber, han kan ikngenting og er en lille sølle en.. Han er nu så sød...

Ihvertfald må i have en god aften... :o)

• #5   21. dec 2006 jeg er også opsat på at få det set.. syntes det er dyrplageri at overfodre sine dyr i en sådan grad..

• #6   21. dec 2006 Jeg skal også se det!

Har læst noget om at der er en rottweiler med som vejer 92kg! smiley
    -Og en kat på 10kg! :0

• #7   21. dec 2006 Jeg skal også se det... Der er en kat på 11 kilo... og den der rottweiler har også været i Se&Hør.. den har faktisk tabt sig HELT VILDT meget!! Så det er da altid noget..

men nøj hvor er det synd for de stakkels dyr.. smiley

• #8   21. dec 2006 sidder og ser det O.O

• #9   21. dec 2006 havde squ ondt af rottweileren beau, det var dyreplageri af høj karakter, de andre dyr blev da heldigvis hjulpet og det hjalp.
    desværre kunne jeg se meget af daffy i archie, den sorte kat, men han er på kur, og vi kæmper en kamp for at aktivere ham, han gider bare ikke, men han leger da heldigvis med trixie nu og da, så helt doven er han da ikke. han vejer vel 9-10 kg, men er af natur en både bred og høj kat, så han har måske 2½-3 kg for meget

• #10   22. dec 2006 Ja, jeg havde også meget ondt af Beau.. Men også af den anden rottweiler.. den der havde problemer med benene.. For hende damen (Pam?) hun synes bare det var sjovt at hun ikke kunne lade være med at give den godbidder.. altså helt ærligt! Hun stod bare og smilede da dyrlægen sagde at de altså ikke måtte gi´ den noget!!

Jeg var ret rystet over at nogen folk er sådan... smiley

Men jeg synes Archie var sød.. smiley Rigtig sød! Og tror på at ham manden der havde ham, tabte mere end Archie ved at lege sådan med ham! *G*

• #11   22. dec 2006 Det dyr jeg blev mest overrasket over, eller rettere menneske'moderen, det er helt klart den dumme Biip...., som havde Beau, det var da helt vildt... Virkelig utroligt at hun ikke fattede at hun tog livet af den hund. virkelig, hun var virkelig tabt bag en vogn... Som der er skrevet længere op så gjorde de andre en indsats på at dyrene tabte sig... Det var helt vild, hvor dum hun var at høre på...

Havde jeg mødt hende, så kunne jeg altså heller ikke tie stille, det er utroligt så meget nogle mennesker behov kommer i foreste række i forhold til dyrets.... Det kan gøre mig harm, at hun er så dum at hun indtet forstod af hvad bla. bade-mutteren sagde til hende...

Jeg er lidt gal nu, og har en masse grimme ord i mig,som jeg heller må holde i mig selv..... :-(((( Det kunne vel tilsidesættes med dyremishandling vil jeg vove at påstå...

• #12   22. dec 2006 Lovely-cat* Ja, det er hørt...

Kommentér på:
Fedme hos hund og kat på tv2..

Annonce