{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

2. Årdags : Tsunami :'( {{forumTopicSubject}}

smiley

Ja idag , er det jo den 2. årdags for tsunami i thailand og de andre steder smiley piiiv . synes ikke det var så lang tid siden ? men alligevel er der gået 2 år , og mange er sikkert stadig hjemløse, og nogen aldrig fundet smiley

Selv var en af min bedsteveninde dernede, på det tidspunkt , og et af de steder der blev ramt smiley jeg har aldrig været så bange og siddet foran com'en hele døgnet rundt i 2 dage, og håbet på en email fra hende/dem. :(( puuha , det var slemt !

Det er lidt spooky synes jeg .
Inat drømte jeg mig, mor og far var i thailand, vi var ud og bade, og havde det sjovt & tog billeder . pludselig var der en kæmpe , kæmpe bølge imod os, og den var måske 30 meter høj. Jeg kylede kameraet fra mig, og mig og mine forældre greb fat i hinanden, for vi skulle holde sammen. vi blev kastet rundt i vandet mens vi forsøgte at løbe mod land . bølgen kastede sig over os, og jeg min hånd gled ud af min forældres hænder, og jeg forsøgte desperat af få fat i deres hænder igen smiley jeg skreg og skreg, og jeg kunne høre dem begge skrige mit navn og 'NEEJ!' jeg skreg og skreg og skreg, og fik mere og mere havvand i munden, mens jeg sprællede og kæmpe for at komme op til overfalden, men jeg blev trykket ned og så blev det sort.
det næste jeg ser i min drøm , er at jeg ser oppe fra, kæmpe bølger skyller over lamd og dræber skrigende og flygtende folk, og så ser jeg mine forældre ligge og er døde :'''(

så vågnede jeg med et chok, tårene løber ned af kinderne på mig, og jeg sveeeeeder vildt meget smiley nøøj, jeg var bange, havde svært ved at sove igen .
én ting som jeg er meget skræmt over at jeg har drømte lige op af dagen s:

R.I.P alle menneskerne :'''(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2. Årdags : Tsunami :'(
  • #1   26. dec 2006 (kan jeg stave?) Neej :b

  • #2   26. dec 2006 der kommer jo os den mini serie om det i dag og i morgen men tror næsten at jeg springer over for jeg vil slet ikke kunne klare og se den...

  • #3   26. dec 2006 Puha, godt at det kun var en drøm!

    Fandt man nogensinde din veninde? Det skrev du intet om.

    Rest in Peace, alle det gik ud over dén frygtelige dag!


    Poteklem herfra.


  • #4   27. dec 2006 jae , men drømte dem sørme igen efter jeg gik iseng, efter at have postet indlægget smiley bare med flere detaljer :'/

    Ja , det sendte en mail rundt , efter 3 døgn s: puuha smiley
    Ligesom i mini serien , var moren ud og dykke , og det var helt umuligt , de blev tumlet rundt i vandet, og sådan . så de tog ind igen, og alt var kaos, og forladt . heldigvis havde min veninde og hendes lillebror og far allerede været på vej op, til en højt liggende by , hvor der var et markede de skulle til . da de hørte folk råbe og kom løbe , løb de selv, og vandet rørte dem ikke det mindst, men på hotelværelset var gulvet vådt, da de kom tilbage. 5 (mener jeg) blev dræbt hvor de var .


Kommentér på:
2. Årdags : Tsunami :'(

Annonce