{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Cirkeline i løbetid? {{forumTopicSubject}}

Ja nu er tiden så kommet hvor jeg for en uges tid siden i forb. med foderindkøb fik en tid til Cirkelines neutralisering - det skal ske den 18/1.
Men her i går og i dag er hun gået i splintrende koma = hun hyler, mjaver og skriger HELE tiden.
Hun løfter røven som min mors hunkat gjorde inden hun kom under kniven.
Og nu kommer det som jeg er rådvild over - der kommer vand ud af bagenden på hende. Kan se at min dyne bliver helt våd og at der er nogen små dråber ved det nederste hul.
Er det noget jeg skal bekymre mig om, eller er hun bare i løbetid? For kan ikke huske at der kom vand i bagenden af min mors kat dengang for ca 4 år siden.

Hilsen Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cirkeline i løbetid?
  • #2   9. jan 2007 Ved det ikke, men det lugter overhovedet ikke af noget som helst. Kan huske at min mor fik en tid til dyrlægen MEGET hurtigt fordi den jamren var uudholdelig (måske fordi den kastrerede garfield ikke kunne gøre noget ved hende) så tænker lidt på at gøre det samme og få en tid til hende NU i stedet for om 9 dage - synes at det er synd at hun skal lide for det så længe (og at jeg også skal) smiley

  • #4   9. jan 2007 ØV - dyrlægen kan ikke tage hende før mandag (3 dage tidligere) og der får vi besøg fra københavn, så kan nok ikke få winnie op ti mig de dage smiley
    Så må vente til den 18 og så bare håbe at jeg kan overleve hendes kattejammer smiley


Kommentér på:
Cirkeline i løbetid?

Annonce