{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

min kat skal føde! {{forumTopicSubject}}

Hej. Vil lige starte med at fortælle hvad der er sket idag.. Cirkeline er udenfor og ligger op leger da min lillebror og jeg pludselig hører et jammer fuldstændig som når hun er i løbetid.. Min lillebror løber så ud for at se til hende og tager hende med hjem.. DA han har lagt hende på gulvet tørrer han noget vådt af sin arm der hvor hun havde ligget.. Og jeg var sikker på det var fostervandet der var gået.. der går så et stykke tid og der sker ingenting andet end at killingerne bevæger sig nede i maven.. Så finder jeg noget vådt der fra hvor hun har stået og det viser sig så at være hende.. Det er altså rigtig mange timer siden nu,, Nu har jeg så læst om noget med en slimprop.. Hvad er det? Og hvor længe må der gå fra den ryger til hun begynder at føde? Og kan hun have veer uden at sige noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat skal føde!
  • #1   8. aug 2008 hejsa de ville være en god idee hvis du lod din mis blive inden for jeg har op levet selv at nogle starter kort efter vandet er gået men andrer gange kune der gå nogle dage.Jeg håber de helle går vel med din lille mis

  • #2   9. aug 2008 Bjoern: er det rigtigt? Det er jeg glad for.. troede ikk der måtte gå mere end nogle timer.. Hun er indekat så hun er inde:) Men tusind tak.. Nu kan jeg ånde lettet op.. Troede det var farligt da hun ikk har vist tegn på fødsel endnu..

Kommentér på:
min kat skal føde!

Annonce