SKÅL - og Go weekend... {{forumTopicSubject}}
Så blev det lørdag, og festen er i hus.. Hvor viiii hygger os, men en enkel øl, eller to, eller en kasse... Men skønt er det nu alligvel..
Såh, god weekende til jer alle zusammen...... (og jeg håber at Johnnys sommerfest biver til noget )
YEEEHAAA...... Er blevet optaget på PGU (pædagogisk grunduddannelse), og endelig kommer jeg igang med mit liv.. Det har været meget i smadder indtil for to-tre år siden, men nu begynder det at tage form, og jeg begynder at leve et liv igen.. Hvor jeg glæder mig til at starte, til at udvikle mig, og tilat kunne gøre en forskel... Jeg er simpelthen så glad så glad..... Troede aldrig at jeg ville komme så langt at jeg skulle gå på SEMINARIUM... Helt ærligt, det gør sådan en person som jeg ikke, og så langt kommer jeg da ikke, men sørme jo, jeg er kommet ind og er klar til at gøre en ændring i mit liv. Hvor dejligt...
Jeg vil gå videre i teksten, drikke en kold carksberg, og bare være stolt over mig selv, for første gang i mit liv, så det er bare dejligt....Virkeligt..... å nu skal jeg igang med at leve, igang med at udvikle mig, igang med at lære noget, skrive opgaver og bare få masser af indlæring.... Jeg er virkelig glad for at være til, og det er dejligt at være igang med at forme et liv , som værende 21 år....
Nå, ikke mere fuldemandssnak til jer... Jeg vil sætte mig over, drikke en Carlsberg og bare NYDE at min kæreste spille på guitar.... Jeg bliver så saglig når han spiller noget.. Han er skide gd til det, og han er den dejligste mand jeg overhovedet har kendt. Jeg elsker ham meget
højt. Jeg nyder til fulde at han spiller guitar... Han er så dygtig og man bliver helt stolt over ham...
Ja, nok med mit snak...... Jeg vil nok flove mig i morgen, når jeg læser denne tråd, men whatever, jeg er så glad, er startetn på en uddannelse, er frisk og klar, og er sammen med en kæreste der oprigtigt elsker mig på 3. år, hvro det bare går godt... Jeg er skisme ved at få en fremtid.....
Kærlig hilsen fra Bettina, og ønsket om at det går godt ved hver enkelt af jer alle......... :o))
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Fortsat superdejlig aften til dig og alle i andre..:)
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 222
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
en, og det var måske ikke hvad manhavde forventet, at folk havde hylet en.... Meen jeg er da glad for at man kan skrive herind, og at det er noget man gør, fordi man føler at man får en god opbakning og man får god rspons herindefra...
Jo det er enormt svært at komme ind... Jeg har søgt to gange, trdje gang denne gang.... Har ventet et 1½ år, og der var over 100 ansøgere, og godt 20 pladser.... Såh, 1 ud af 5 blev valgt,og jeg var en af dem... Utroligt, men jeg er mega glad for at have fået chancen ..., da jeg er overbevist om at det er mit spring for at starte mit liv, min karriere, for at uddanne mig, hjælpe de nederste i samfundet, istedet for at være en af dem... Det er mig en glæde at skrive sådan, for det har været mit ønske i mnge år, men nu har jeg mulighed for at gøre det. Jeg føler mig moden nok, ansvarsfuld nok og ikke mindst klar til at starte noget jeg kan bruge konstruktivt, som kan modne mig og gøre mig mere parat til livets lange vej; at leve.
Måske lyder det plat, men det er mine følelser, og min måde at udtrykke det på når jeg har fået nogle øl, men jo jeg glæder mig meget til at gå i gang.. komme igang med noget an kan tænke på, være træt til sengetid, bruge mit overskud til noget godt, ja er glad for at være igang med noget som jeg kan bruge til noget og være stolt over.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
fedt du kommer igang med den uddannelse du vil ha.
jeg syntes så absolut ikke det du skriver virker plat, du slipper bare dine følelser løs, det kræver squ "nosser"at gøre det i åbent forum.
hehe drik nu ikke for mange af de grønne, det gir en træls hovedpine i morgen*LOL*
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 9 Emner: 87 Svar: 326
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
SKÅL - og Go weekend...