For dem der ikke tror på eventyr For dem der ikke tror på eventyr
Jeg har en lille cindarella story jeg gerne vil dele med jer andre, kender i fornemmelsen at man hører en historie, men nægter at tro at den slags kan ske i virkeligheden. En lille fortælling om at der stadig er håb og det betaler sig at tro på kærligheden.
I sommer mødte jeg tilfældigt en fyr på strøget efter en bytur, han var australier og på ferie i danmark. Efter lidt snak insisterede han på at invitere mig ud dagen efter, jeg var ikke meget for det da det var sent, der var langt til kbh og da han jo var australier så jeg det lidt formålsløst. Men en lille stemme i mig fik mig til at gøre det, så søndag gik vi ud sammen, og bang, der var amoriner så tykke man kunne skære sig igennem luften.
Han nåede aldrig videre på sin tur dagen efter som planlagt, men tog med hjem til mig hvor han blev en uge. Det var da tid til at sige farvel, med stor fustration, for vi havde kendt hinanden så kort tid, og hvad skulle der ske og alt det der. Jeg fik et par dage efter en mail om han savnede mig gevaldigt og måtte se mig igen, så efter et par uger fløj jeg til norge og mødtes med ham, der blev vi i to dage i den skønne by oslo, gik ture ved havnen, så smukke solnedgange, og han tog med tilbage til dk hvor han blev halvanden uge.
Endnu en gang den store sørgmodige afsked, men med aftalen om jeg måtte ned og se hans hjemland.
4 måneder gik der, så strøg jeg afsted mod de fjerne himmelstrøg, med en stor klump i maven, for hvad ville fremtiden bringe, og havde tiden slået alt i stykker.
Jeg har haft et fantastisk ophold dernede, landet er skønt og kærligheden er vokset, jeg er lige kommet hjem og u skal den næste tid gå med at søge opholds og arbejds tilladelse, for vi elsker hinanden og jeg bliver nød til at komme tilbage.
Aldrig har jeg været villig til at tage så stor en chance, men jeg vil hellere tage chancen end leve et liv uden ham.
Dog ved jeg vi ikke ses før om mange måneder, for der er mange ting der skal på plads herhjemme først, men afskeden var dog knapt så sørgmodig, for der var klarhed, det skal være ham og jeg.
Kærligheden og eventyret lever på tværs af landegrænser og mit hjerte jubler af glæde over at have fundet sådan en lykke.
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
Har mit hus jeg skal have styr på, og kattene, det er vist ikke sådan lige til at få dem med ind i landet, men det burde kunne lade sig gøre.
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Held og lykke
Naja
aug 2006
Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
nov 2006
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Håber på alt det bedste for jer
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Hvordan kan det være at det ikke var ham der skulle flytte til dig?
Knus og held og lykke fra Cemile
nov 2006
For dem der ikke tror på eventyr