{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

katte og computere {{forumTopicSubject}}

sheba ligger sig jævnligt på tastaturet på min bærbar, og laver en masse rod på min pc.. af sjovere ting.. ja, så har hun efterhånden skrevet og sendt 5 beskeder på outlook ekspress *GG* computeren er dejlig varm, så det er selvfølgeligt naturligt at hun lægger sig der. har i et godt patent til at beskytte tastaturen??? det er ikke muligt at ligge en bog eller noget over, da den så vil trykke på samtlige taster. håber der kommer nogle gode forslag. er ved at være lidt træt af det nu, da jeg ikke altid kan løse hendes pc-gåder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte og computere
  • #1   26. jan 2007 hmm.. ved ikke om det hjælper mod at hun trykker på tasterne, men jeg har fået lavet et stykke stof med elastik rundt om, som jeg kommer over mit, så kommer der da ikke så mange kattehår i.. smiley Men det er også stationær com.. Med din bærbar kan du jo lukke den sammen, når du ikke er der.. Så er den stadig varm a ligge på.. smiley
    Ellers kunne man da lave et stykke træ af en art, der dækker det.. hvor der er kanter på, så det ikke trykker på tastaturet.. hmm.. giver det mening?

• #2   26. jan 2007 tror jeg forstår. er dog ikke særlig fingernem, og har absolut intet værktøj. ville gerne have en købefærdig løsning om det kunne lade sig gøre. ellers må jeg nok igang som håndværker smiley

• #3   26. jan 2007 en bærbar er der som regl ikke en KLAP på den man kal lukke ned når man ikke er ved pcen ??? prøv det GG

• #4   26. jan 2007 Er en Puer ikke en katte sove plads...?? den blir ikke brugt til meget andet herhjemme...LOL

Naja

• #5   26. jan 2007 Jeg har godt nok også sendt mange underlige beskeder til folk, uden mit vidende xD Røskva og Alrune elsker vores computere, da de jo kan se at vi synes at vores computere er de mest interessante "møbel" i vores hjem ^^

Et tilbagevendende problem herhjemme er når jeg spiller Online Computerspil, og den lille fede (læs: Alrune) rask springer op på min skærm, og stikker hele krydderen ned så jeg ikke kan se en dyt! Så er det tit at jeg dør i spillet, og får alle com. vennerne/nørderne på nakken XD Og det ved at hvis jeg lynhurtigt (hvis jeg altså når det) skriver KAT, så er der katte på spil og så kan det tage alt fra 1 min til 10 før jeg er tilbage igen ^^

Jeg mener, bare se på Alrunes profil hvis I vil se en kat der er interesseret i en computerskærm ^^

• #6   26. jan 2007 tak for alle jeres gode svar... jeg holder af at have pc´en åben og følge lidt med i hvem er der online på messenger. derfor flabben tit står åben. kom til at tænke på... nogen der ved om der er en form for tastatur-lås på en computer.... se det ville jo være smart.. skal bare lige finde den, eller værre opfinde den smiley

• #7   26. jan 2007 Det tror jeg at der er smiley For en af mine katte satte vist nok engang sådan en til, så jeg slet ikke kunne bruge min computer xD så måtte hive stikket ud af den til sidst... så den findes vist smiley

Hvid du finder den, så sig lige hvordan man gør, okay? ^^

• #8   26. jan 2007 hihi skal da også lige fortælle en "sød" historie.. Den anden dag fik Pjevs trådt på noget, sådn at han fik lagt hele skærmbilledet ned.. sådn at startknappen pludselig sad i øverste venstre hjørne.. tror i lige jeg gloede engang.. ! Det var da godt nok besværligt at bruge musen.. men fandt da endelig ud af hvor man kunne ændre det.. han havde fået trykket på en genvejstast for det.. alt Gr + h.. så drejede den 270 grader.. hmmm.. smiley

Kommentér på:
katte og computere

Annonce