{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Hills tørfoder... {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt jeg nok ik må smide det indlæg her.. Men har oprettet annonce på markedet.... Men hvis ik i har set det, så kig den... har en pose jeg gerne vil af med, bruger det nemlig ik selv.... 1,5kg, jeg fik det gratis, så det eneste jeg regner med er, at i selv betaler porto eller henter hjemme hos mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hills tørfoder...
  • #1   14. feb 2007 Hej Lena

Hvis du gerne vil give den gratis, må jeg så ikke opfordre dig til at donere den til FIP-Rafflet?

Vi samler penge ind til fordel for forskningen af FIP og sender alle penge ubeskåret til Winn Feline Foundation.

• #2   14. feb 2007 undskyld.... men må jeg lige spørge hva det går ud på ?

• #3   14. feb 2007 Jo da smiley

Du kender jo sygdommen FIP som ca. 5% af alle katte rammes af. De dør, der er simpelthen hverken vaccine eller kur mod sygdommen.

De sidste 2 år, er vi 3 piger der har kørt et raffle, som er en form for lotteri. Vi er at finde på alle JYRAK´s udstillinger og langt de fleste af Racekattens. De to klubber stiller gratis standplads til rådighed for os. Standpladser er meget dyre, så det er klubbernes donation. Racekatten donerer hver gang 2 udstillingsgebyrer til rafflet.
    Vi er også at finde på hobbyudstillinger og seminarer.

Alle præmier i lotteriet er gaver, givet til os af katteejere, katteelskere, foderfirmaer, butikker, dyrlæger....og jeg kunne blive ved.
    Herinde på KG er der adskillige der har doneret, sidst var det Lundkvist der overlæssede os med skønne gaver smiley

Vi arbejder gratis og alle pengene går som sagt til WFF.

• #4   14. feb 2007 Okay.... Jamen det skal da overvejes smiley Men ser lige om nogen byder på så længe annoncen er der.... Hvis ikke, skal jeg nok tænke på jer smiley

• #5   14. feb 2007 Lone; af interesse kan man så læse om det et sted? Ved jo ikke om man falder over noget I kan bruge..

• #6   14. feb 2007 Tak skal du ha smiley

• #7   14. feb 2007 Hej Sara
    Vi er ikke så gode til at få lagt noget på nettet om selve vores arbejde, men du kan læse lidt mere her (link fjernet)

og vi kan bruge ALT.
    Vi har fået doneret alt mellem himmel og jord, foder, huler, klatretræ, flotte kongelige porcelains og glasskåle, smykker, malerier (der er mange katteejere der er kreative) jamen som sagt kunne jeg blive ved og vi bliver så glade hver gang vi modtager gaver og lige så lykkelige, når man besøger vores rafflestand og køber lodder.

• #8   14. feb 2007 Denise OG du glemmer at jeg er een af de 3 jyder der startede det, så jeg ved godt det med brochuren, men ting tager tid og den er ikke løbet af stablen endnu *LOL*

Du må gerne brillere med din viden, du er en trofast støtte og altid parat til at reklamere for os. TAK .

• #9   14. feb 2007 Jeg tager hatten af for jeres arbejde lone, gid der var flere mennesker som jer ;0)
    Jeg vil tænke på jer næste gang, Jeg skal af med noget brugbart.... Og så vil jeg glæde mig til at komme og købe lodder i esbjerg ;0)
    ha en god dag

• #10   14. feb 2007 Jeg har endnu ikke vundet noget ved lotteriet ;-))) Men jeg støtter gladeligt WWF. Forskning er jo ikke billigt ;-)))

TÆNK hvis de kunne knække nøden og finde frem til en vaccine, der kan hjælpe kattene så de ikke udvikler FIP.

• #11   14. feb 2007 WFF - sorry *GG* (tastefejl)

• #12   14. feb 2007 Anette... tror du en nøddeknækker kan bruges til donation så?*GG

• #13   14. feb 2007 Katja V

He he jooo da *GGG* Alt kan bruges har jeg hørt LOOL, men i tilfælde af at den kan være behjælpelig med at knække nødden, vil den da bestemt være et unødvendigt værktøj.

Send du endelig en nøddeknækker.. eller flere hvis du har dem på lager LOOOL

Kommentér på:
Hills tørfoder...

Annonce