{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Hjælp!! Jeg har besøg af en Rotte!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været på ferie og i mellemtiden troede jeg jeg havde fået gæster i form af mus, For kattene havde jo også været på ferie.
Men i dag var den der igen i mit køkken, kun nede bag komfuret (man kan gå langs to skabe hvor der er udgang udtil via en kloak) Og da jeg kikkede, ja hvad sad der, en stor fuldfed rotte og gloede på mig.

Jeg er jo nærmest flyttet hjemmefra!

Hvad gør man med sådan en fætter...??
Skal man have fat i noget skadedyrsbekæmpelse..?? og hvordan får man fat i dem...??
Og hvad med kattene, er bange for de skal prøve og fange den og så den pludselig angriber dem...??

HJÆLPPPP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!! Jeg har besøg af en Rotte!!
  • #1   15. feb 2007 Jeg har lige hørt af en af dem har haft fat i den, for der var larm og et piv dernede fra.
    Men kan den ikke skade kattene...??
    Jeg tror det er en ung rotte, for den er kun halvstor, men meget meget klam.

Hvem ringer man til (lyder jeg ikke bare en anelse desperat) for at få sådan en udryddet...??

• #2   15. feb 2007 Jeg ville også hellere have besøg af 10 rottweilere.

Mus kan jeg håndtere, men sgu ikke en rotte!

• #3   15. feb 2007 du skal ringe til din kommune lige så snart du ka komme til det, er desværre nød til at fortælle at hvor der er en rotte er der somregel flere, din kommune vil ganske hurtigt tage hånd om den sag, da det jo er et skadedyr af rang og sådanne bæster vil din kommune med garanti ikke ha rendende

• #4   15. feb 2007 Mange tak for artiklen, ringer til kommunen som det første i morgen tidlig.
    Puha, det er jo helt så jeg har kvalme.
    Nå men jeg tror ikke den får lov at vandre rundt i huset, for kattene er bare på spring, og i dette tilfælde får de lov at gå på bordene hehe.

• #5   15. feb 2007 NEJ DER ER IKKE FLERE *g*

Og hvis der er vil jeg ikke vide det før de er døde!

• #6   15. feb 2007 jeg forstår fuldt ud du ikke syntes det er fedt med sådan en rotte i huset, jeg blir selv den rene ynk når jeg ser en rotte, der går min grænse altså
    uhhhhhh det gyser i mig og de små nakkehår har rejst sig bare ved tanken

• #7   15. feb 2007 Du skal ringe til Teknisk Forvaltning og melde det ....uha,føj for pokker...jeg kan leve med mus,men ikke rotter...
    Ellers så må du få mit tlfnr ...jeg har en udmærket rottehund som bare har næse for de kryb.på et tidspunkt havde vi også rotter hos os,men opdagede det først da hunden kom stolt og viste hvad hun havde nedlagt ...Adr Adr..

• #8   16. feb 2007 Gitte<:
    Hvis din hun kan nappe den skal den være mere end velkommen, vil endda give den en præmie bagefter. Den er ikke specielt bange, jeg lyste lige ned på den og den blev bare siddende og gloede på mig *g*

Men kommunen vil blive kontaktet som det første i morgen.
    Hvorfor har sådanne institutioner ikke åbent når man skal bruge dem *suk*

• #9   16. feb 2007 Haha, sidder den der da endnu? *GG*

Det sys jeg er lidt komisk ;o)

Men held og lykke med at få den ud af huset *S*

• #10   16. feb 2007 Det ved jeg ikke om den gør, nu er jeg jo helsigvis kørt på arbejde, kan jo næsten ikke klare tanken *gg*

Og komisk syntes jeg jo så ikke det er, jo måske om nogle år *gg*

• #11   16. feb 2007 MB: jeg troede også først det var en rottweiler:-)

Ih, stakkels dig! Tror ikke jeg ville turde at være der..

Min søster og svoger fik hele deres baghave gravet op pga rotter i rørerne..

Held og lykke med at komme af med den..

• #12   16. feb 2007 Lille update, nu har rottemanden lige været der, og han mener bestemt at der er tale om en enkelt rotte der er sluppet ind, men vi må jo se når den er slået ihjel.

Og desuden er der lagt gift rundt om huset.

Så hvis jeg er heldig skulle jeg være problemet kvit om et par dage

Kommentér på:
Hjælp!! Jeg har besøg af en Rotte!!

Annonce