943 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Er udfordringer ikke bare for sjov? Er udfordringer ikke bare for sjov?

Jeg sidder og undrer mig lidt, for jeg troede da at udfordringer bare er for sjov.
Jeg troede at vi hyggede os med dette og at det ikke var benhård konkurrence.
Tager jeg virkelig fejl?

grunden til at jeg spørger er; at jeg for nogen tid siden fik en udfordring på den ene af mine katte, fint nok. Men da jeg inge udfordringer ellers havde, så sendte jeg samme kat en udfordring på een af mine andre katte. denne udfordring blev afvist.
Nu har jeg så kigget på mange udfordringer af samme kat og møstret er simpelthen, at man udvælger katte der enten har lidt dårlige billeder eller lign.
Hver gang med en opfordring i teksten der ikke er til at tage fejl af.
Jamen for søren da, er det SÅ vigtigt at vinde i de konkurrencer?
Jeg modtager alle udfordringer der sendes, for jeg synes det er sjovt og jeg ved da på forhånd at mine katte ikke altid kan hamle op med nuttede killinger osv.

Har jeg helt misforstået?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er udfordringer ikke bare for sjov?
  • #1   16. feb 2007 Ja det er noget underligt noget, som nogle går op i det, det synes jeg virkelig.

Jeg har det som idg, det er for sjovt. En lille sjov leg, som der intet andet ligger bag. smiley

Man vil jo altid synes at ens egen kat, er den bedste, så det er jo nok. I hvert fald for mig. *Smiler*

Tab og vind med samme sind. smiley Sådan skal det være.

• #2   16. feb 2007 Jo, men det kommer nok an på.

Nogle ser sport som sjov, mens andre ikke tåler nederlag. Sådan er verden....

• #3   16. feb 2007 Om du har misforstået, kan jeg ikke lige svare på...

Jeg synes også at det er så hyggeligt det der med udfordringer..

Jeg tager også imod dem, osse selv om jeg godt kan se at den er meget søde, smukker og alt det der...

Plus jeg udfordre også nogen der er smukker end mine

• #4   16. feb 2007 udfordringer er da kun for sjov..

der burde det være for os er denne side kun sjov og det er altid rat og møde andre katte mennesker og få en sluder for en slader

• #5   16. feb 2007 Vi er med i udfordringerne for sjov - og tager imod alle og giver af de få vi har - én kat = 3 udfordringer. Victor er så heldig at han er næsten lige på tabte og vundne kampe - sådan er det jo bare - sjov og hygge. Og når vi stemmer, så er det med hjertet og er der skæve eller utydelige billeder - så har det ingen betydning. Vi kan jo godt lure en sød kat gennem et sløret billede.
    God stemmerunde - for nu går jeg i gang hos alle!

• #6   16. feb 2007 Vi tager det som en sjov eksta ting her på sitet... men jeg har også været ude for at få udf. tilbage med meldingen om at mine billeder er for gode, eller din kan er race og det er min ikke det er unfair... så jeg kan godt forstå du undre dig lone... har jeg mnagen engang også gjordt...

Naja

• #8   16. feb 2007 Aiiii Christina er det rigtigt, jamen for søren da, det viser jo niveauet hva ? smiley

• #10   16. feb 2007 Jeg ser det også kun som sjov. Det er vel i bund og grund "for sjov", at vi er herinde. Hvis man går så meget op i det, at man ikke kan tåle at tabe, bør man måske slet ikke være med til udfordringer. Jeg modtager også alle, der bliver sendt til Wood. Jeg ser det som en mulighed for at gå ind og kikke på katte, som jeg måske ellers ikke ville komme til at se...

• #11   16. feb 2007 en syntes også udfordringer kun er sjov leg, dog tager jeg yderst sjældent imod udf fra racekatte osv

• #12   16. feb 2007 Jeg tager nu også bare de udfordringer for sjov skyld, gider ik gå så meget op i det (har også tabt flere end jeg har vundet) ja ok, nogen gange udfordrer jeg også ik så pæne katte (efter min mening), men det er stadig kun forsjov, sidder ik og tuder over en tabt smiley

• #13   16. feb 2007 Jeg vil da sige jeg ret bevidst udvælger mine udfordringer selv, jeg stiller somregel selv Benzer mod en anden huskat, og Chloe mod andre racekatte og blandningerne smiley

Men det er ikke sådan jeg bevidst leder efter en profil med det dårligste billeder, eller i den stil. Jeg tager også imod alle udfordringer (jeg må tage imod), og der er det ligegyldigt for mig om Benzer er mod en racekat...jeg sender ikke tilbage og siger at det er dybt unfair, selvom Benzer højst sandsynligt vil tabe den konkurrence. Så er det jo dybt ligegyldigt i mine øjne, for jeg har den samme indstilling...at udfordringerne er for sjov og absolut intet andet :o)

• #14   16. feb 2007 Selvfølgelig er det kun for sjov med udfordringerne ;o)
    Det opfatter jeg det da bestemt og "vi* leger med alle dem der vil...synes da det er lidt sørgeligt at høre der skal gå sport i at vinde... Hmmmm..tab og vind med samme ;o))

• #15   16. feb 2007 hovsa : tab og vind med samme sind...skulle der stå *GG*

• #16   16. feb 2007 Jeg tager da imod alle udfordringer nu... men lige i starten herinde, så sagde jeg nej et par gange til flotte katte med papirer, for min røde drenge er jo nogle hjemmestrikkede missere... men jeg har lært herinde, at alle katte er lige gode, om det er huskatte eller med fine papirer - så i dag takker jeg pænt ja til alle, som udfordrer de røde drenge smiley

• #17   16. feb 2007 Hi hi Ann; jeg håber da at dine røde drenge vil lege med min røde pige ;o) så jeg sender lige et par udf afsted til dem *SS*

• #18   16. feb 2007 De er da hermed accepteret... Buller er jo blevet helt forelsket *LOL*

• #19   16. feb 2007 Hi hi Ann; ja,men hun er jo en rigtig smuksak,ikk?? *GG*

• #20   16. feb 2007 Det er hun... gav da lige et par udfordringer tilbage til din anden skønhed smiley

• #21   16. feb 2007 Kiwi takker mange gange ;o)

Kommentér på:
Er udfordringer ikke bare for sjov?

Annonce