{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Udfordringer - IKKE fair! {{forumTopicSubject}}

Jeg er snart ved at være lidt harm, over alle de indlæg, både under mine grupper, men også her i dette forum, der lyder sådan her "Det går lidt sløjt for min kat i dens udfordring, vil I ikke nok smide en stemme på min kat, så jeg kan vinde".
Det gør mig bare SÅ vred, og det der gør mig mere vred, er svarene "Så nu har jeg smidt min stemme".
Det er bare så uretfærdigt for den anden kat, for der er nok en grund til at den har flest stemmer!
Jeg har selv tabt i en udfordring, fordi modstanderen har lagt sådan et indlæg ud, og det er så træls at tabe med 70 % pga et sådant indlæg!

Men hvad kan man gøre? Synes bare det ville være federe at tabe til en kat der er "smukkere" end ens egen kat, i stedet for at tabe pga vennestemmer, og indlæg hvor man opfordrer andre til at stemme på ens kat.

Jeg tror bare jeg dropper udfordringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udfordringer - IKKE fair!
  • #1   24. jun 2007 Ja, det synes jeg helt klart også mine er, men jeg bliver bare ked af det og gal, når man har 80% at stemmerne, og så der bliver smidt sådan et indlæg ind et sted, og så det vender på en time. Så er der ugler i mosen! Ihvertfald i min.

  • #2   24. jun 2007 Skal da indrømme at jeg også er træt af disse. Der var en gang jeg gik ind og så og stemte i udfordringen. Skal lige siges at den der skrev ikke var sikker på min stemme for jeg stemmer nu en gang på den som jeg kan lide smiley

    Nu er jeg begyndt bare at slette disse breve.


  • #3   24. jun 2007 ja, men endnu værre er da dem der bare stemmer "blindt" på deres venner herinde! Man er da for dum så! Men den ene tjeneste er jo den anden værd, og så går det jo i ring, den onde cirkel!

  • #4   24. jun 2007 hm.. hvis jeg ser sådan et indlæg går jeg som regel ind og kigger på udf. men kan langt fra love at jeg stemmer på den kat. Stemmer 99% af gangene efter egen mening, men hvis jeg slet ikke kan bestemme mig kan det have en lille betydning.
    Men håber da at folk stadig stemmer på den DE synes er smukkest/Dejligst


  • #5   24. jun 2007 Jeg har også lige modtget endnu en besked til Wood med teksten:
    Hej smukke. Vil du ikke hjælpe mig i mine udfordringer.

    Det irriterer også mig at modtage den slags beskeder. Hvis jeg modtager sådan en besked, plejer jeg at stemme på den anden kat, fordi jeg synes, det er så unfair for den anden kat. Det kan også godt være, at det er forkert at gøre sådan, men det irriterer mig, når den slags sker. For mig er det også bare en leg - jeg ved med mig selv, at Wood er den smukkeste kat! Og hvis andre ikke er enige, er det bare ærgerligt..
    Det er med at huske, at det bare er for sjov, og hvis man er så desperat for at vinde, at man begynder at sende beskeder ud, må man da ikke have særlig meget tiltro til sin kat..


  • #6   24. jun 2007 jeg tror også mange stemmer på personen i stedet for katten... Det syntes jeg ikke er fair.
    hvis jeg for en besked omkring jeg skal smide min stemme, så stemmer jeg altid på den kat jeg syntes er finest eller mest charmerende.....


  • #7   24. jun 2007 jeg plejer at stemme på modstanderens kat bare for at sige HA HA... jeg gider ikke de beskeder, og jeg syntes det er rigtig dumt at gøre

  • #8   24. jun 2007 christina
    køre med klatten


  • #9   24. jun 2007 Jeg hoppede med på et par udfordringer med Rufus, da han lige var blevet oprettet og han har vundet dem begge. MEN jeg gider ikke deltage i flere udfordringer. Det er ikke det, jeg er her på KG for.

  • Dina N
    Dina N Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 3
    #10   24. jun 2007 Det er rigtig irriterne faktisk. HAr dog ikke oplevet det selv endnu på katte galleri men over på hunde galleri.. det er mega nederen


  • #11   24. jun 2007 Jeg modtager heldigvis ikke den slags beskeder internt, men hvis jeg gjorde ville jeg nok blokere vedkommende...ledt! men det er ikke hvad beskedcenter er til i mine øjne og gider ikke spammes.

    Tilgengæld så kan jeg da godt stemme på en opfordring i en udfordring (hø hø)

    men jeg stemmer efter mit eget hoved og hvilken kat der præsentere sig bedst. Det kan både hver modstanderens eller den der har skrevet indlægget, der får stemmen - det afhænger af katten.

    Jeg deler ikke straf-stemmer ud.


  • #12   25. jun 2007 Fuldstændig enig med Yasmin!

    Hvis man stemmer modsat, er der vel i grunden stadig nogen ANDRE der har bestemt hvad man skulle stemme!! Når man hander i trods, er det nemlig stadig styret af det, man forsøger at trodse!!

    Hvis nogen beder dig stemme på deres kat - og du stemmer på den anden i ren trods, har du stadig ikke selv valgt hvilken kat du stemmer på. Om man stemmer med eller imod på baggrund af en henvendelse, er vel lige uselvstændigt.

    Nææ .. skkulle man være RIGTIG trodsig, ville man vel undlade at stemme .. folk vil jo have én til at stemme, men det lader man så være med!
    Så har man IKKE gjort som de vil have!

    Jeg stemmer i alle mine venners udfordringer - men de er ikke garanteret min stemme.
    Sødeste kat vinder min stemme. Hvis de er lige lækre, bliver det dén med de sjoveste/mest nuttede og flest forskellige billeder.
    Og er det stadig lige, må jeg indrømme, at så får min ven altså min stemme!


Kommentér på:
Udfordringer - IKKE fair!

Annonce