{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nokia 6111....??
  • #1   20. feb 2007 Kan den det sådan en mobil nu skal kunne....??

Naja

• #2   20. feb 2007 jeg har ikke haft en selv men flere af mine veninder har, og de har haft rigtig mange problemer med blandt andet lyden. Når man snakkede i telefon med dem, kunne de aldrig høre hvad man sagde til dem......

• #3   20. feb 2007 gud jeg vidste ikke der var blue toth i *g* men jeg har også sådan en og det er en ganske glimrende telefon.
    Skal dog snart til at have en ny (man bliver jo hurtigt træt af at kikke på den samme tlf)

• #4   20. feb 2007 Jeg har bl.a en Nolie 3200 som jeg har haft i mange år og er mere end meget glad for den og samtig her jeg da også en Nokia 5500 som er nyelig vundet der også kan tåle slag og vand plus en Motorola 3 RAZ samt nogle andre men det er nu mest fordi at min mor skal lære at bruge en sådanne. Så vi har en del foskellige herhjemme kan I tro smiley

• #5   20. feb 2007 jeg har den og synes den er fin bort set fra det er svært og høre dem man taler med og så kunne den godt bruge nogen bedre ringtoner.

• #6   20. feb 2007 både fruen og jeg har en nokia 6111, som sådan syntes jeg faktisk det er en ok tlf, men med mine fede pølsefingre ka det knibe med at trykke på de øverste taster, samtiddig syntes jeg den har en ret kort standbytid, ca 7 dage .
    men hvis jeg skulle vælge mellem den og en anden tlf ville jeg nok finde en anden, så god er den altså heller ikke

• #7   20. feb 2007 vi har forresten købt et datakabel til vores tlf, så ka vi lægge lydfiler/billeder osv ind på tlf

• #8   20. feb 2007 jeg syntes at nokia 6111 virker meget plastic agtig....vil ikke anbefale den...så heller nokia 5300

• #9   20. feb 2007 De som jeg kender der har haft den telefon blev hurtigt trætte af den.... den bliver hurtig løs, og min mor kan knap nok ringe fra hendes....
    Så jeg har desværre kun negativt om den... og min kæreste der kan lidt inden for området, anbefaler den absolut heller ikke...

• #10   20. feb 2007 100% Bras!!!

• #11   20. feb 2007 Nå men folken.... tusinde tak for jeres ærlige mening....

Jeg har været ude og invistere... Og det blev en Nokia 6111 og i lysserød.... er meget chokeret over mig selv... er ikke en lysserød slags pige..... men den sort og den sølv så mig noget klodset ud.....

Jeg kan se at der er mange af der der har oplevet problemer med den, jeg kan så håbe på at i det det ikke er en særlig ny telefon at nokia har fået kurereret alle børne sygdommene...

Knus Naja

• #12   20. feb 2007 den lyserøde har fruen også, så slem syntes jeg nu ikke den er. syntes den er ret neutral i farven

• #13   20. feb 2007 nej nemlig johnny synes nemlig heller ikke den var lysserød lysserød... altså vildt dullet...(Sorry)

Men blev aligevel overrasket over mig selv....

Naja

• #14   20. feb 2007 naja der er jo os garanti på så går den i stykker så kan de jo bare få den lige retur igen :o)

• #15   22. feb 2007 hej jeg har sådan en og den er god , den laver ok billeder ,men jo ikke som dikital kamera , jeg har tabt min telefon så mange gange og den er aldrig gået i stykker knus

Kommentér på:
Nokia 6111....??

Annonce