546 visninger
|
Oprettet:
han er væk:'( {{forumTopicSubject}}
Min mor ringte idag og sage at fant er væk og har været væk siden i torsdags:(
min mor har dog en mistanke om at det er hende somhavde ham før som har teget ham:(
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 12 Emner: 39 Svar: 44
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 109 Svar: 437
Håber snart i for jeres kat igen, tanker herfra
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 33 Svar: 240
mar 2005
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Det lyder ikke så godt må jeg sige.
Hvis din mormors nabo har låst sig ind i udlejers værelse uden tilladelse, så kan hun dømmes for indbrud :(( Det er ikke tilladt at bryde ind - uanset om hun har en nøgle eller ej.
Hvis I mener at lejeren hos mormors nabo har hentet katten hos Jer, må I kontakte politiet og foreligge dem sagen, men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg desværre ikke I kan gøre noget, eftersom din mormors nabo i første omgang har brudt loven.
Må katten stadig ikke komme ind hos din mormor?? Hvis ikke den må, vil det måske være en bedre idé at finde et sted, hvor den kan komme ind og få den pleje en langhåret kat bør få.
Håber Fant har det godt og at I finder ham igen..
mar 2005
hvem har sagt noget om at han ikke får den pleje en langhåret kat skal ha? min mormors nabo havde desuden sagt at lejeboer ikkehavde lov til at ha kat i lejligheden.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
At din mormors nabo har sagt til lejeren at denne ikke må have kat, berettiger hende ikke til at bryde ind.. Jeg ved godt det lyder hårdt, men det må hun altså ikke..
Jeg har ikke sagt noget om at katten ikke bliver plejet ordentligt, det var bare et forslag.
han er væk:'(