{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Debat om homoseksuelle {{forumTopicSubject}}

tror jeg keder mig lidt for tiden.. hehe..
men jeg vil høre hvad i synes om homoseksuelle..
så lige noget på dr 1 .. en fortalte at han havde fået flækket læben.. af den grund at han er bøsse..
værten for programmet gik rundt og spurgte mænd om de var bøsser.. nogle af dem blev virkelig sure over det..
jeg koger næsten indvendigt når jeg hører om sådan noget.. jeg forstår ikke hvad forskellen er.. tja ok jeg bryder mig heller ikke om overfeminine mænd.. men det er da bare ikke grundlag for at de skal have tæsk.. eller er det, hvad synes i om sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debat om homoseksuelle
  • #1   21. feb 2007 Jeg har på ingen måde noget i mod dem, hverken bøsser er labber, det er op til dem selv, bare de ikke så og overkramser hinanden, i mit nærvær, hmm det synes jeg bryder jeg nu slet ikke om at nogen gør, at folk kysser og kramme, det har jeg ikke noget i mod..
    Jeg kender nogen stykker som er begge dele, jeg har endda venner som er bøsser..

At nogen giver dem tæsk er fuldstandigt absurt, man skal ikke tæske nogen bare fordi de er anderledes..

• #2   21. feb 2007 intet kunne røre mig mindre end folks seksualitet - ville aldrig genere nogen med det, det er for lavt at synke! Hvad er det folk føler sig truet af, siden de absolut skal tæske folk der er anderledes?

Jeg ser ikke noget forkasteligt i homoseksualitet overhovedet. Jeg kan undre mig over hvorfor nogle nogle tiltrækkes af deres eget køn, men det er ikke et spørgsmål jeg tumler meget med.

Så kort sagt: Jeg forstår det ikke, men jeg accepterer det alligevel uden videre.. smiley

• #3   21. feb 2007 Jeg har ingen problemer med bøsser og lesbiske.
    Men jeg var på ferie engang med min x og hans søster, derudover var der en veninde med, samt hendes to veninder der var lebber.
    De snaskede, bed, og pillede og ragede på hinanden nonstop hele ugen og til sidst var jeg ved at brække mig!!!
    De skulle partout reklamere med at de var lebber, det var sgu for megt.....
    Men ligefrem at tæve homoseksuelle, er for hjernedødt.......

• #4   21. feb 2007 som sagt ser jeg heller ikke hvad forskellen er.. jeg kender en som synes om analsex, og samtidig synes at analsex blandt mænd er det klammeste overhovedet.. og det forstår jeg bare ikke.. der er for mig at se ikke megen forskel.. jeg forstår heller ikke hvad der er galt med kærligheden mellem to mennesker.. for det er jo bare det det er.. på samme måde som jeg og min kæreste elsker hinanden, på samme måde elsker to mænd eller to kvinder også hinanden.. og det burde der bare ikke være noget galt med..

sidder der nogen og læser det her som ikke er enig med nogen af os, så sig frem.. vil supergerne høre argumenter fra den anden side..

• #5   21. feb 2007 majsepigen - ja det kan jeg godt forestille mig må være trættende..

der er desuden også kæmpe forskel på "det almene" syn på henholdsvis lesbiske og bøsser.. stort set alle jeg har snakket med det om, mener at det er mere "ok" at være lebbe end bøsse.. og det fatter jeg så heller ikke..

• #6   21. feb 2007 jeg har lidt problemer med bøsser og lesbiske hvilket jeg så tror de fleste mænd har, piger er mere overbærende osv.
    Men de skal ha lov at være i fred, de skal ikke bankes pga deres sexualitet osv. men til gengæld mener jeg så heller ikke de skal blamere sig med det.
    hvis de holder sig fra mig osv er jeg ligeglad

• #7   21. feb 2007 har faktisk engang oplevet 2 lebber der mere el mindre havde samleje med hinanden til en fest midt i rummet, det var squ en gang for grænseoverskridende for mig, der måtte jeg squ gå

• #8   21. feb 2007 Folks seksualitet rager ingen andre ^^ men jeg holder så også på at jeg ikke gider at se folk (og det er ligemeget med hvilken seksualitet de har) rage og gramse og snave med hinanden. Gør min kæreste og jeg jo heller ikke ^^

Så hvilken vej folk hælder er ligemeget, sålænge jeg ikke skal glo på det xD Er meget privat anlagt..

• #9   21. feb 2007 Jeg tror ikke det er nemt at være det man kalder afvigende i sin seksualitet. Selv om vi lever i et land, som bryster sig af at være frisindede og tolerante, tror jeg ikke livet er særligt nemt for homoseksuelle.
    Folk har ofte en forvrænget opfattelse af, hvad det er at være homoseksuel, mange sætter det oven i købet i forbindelse med pædofili. Hvilket jo viser en hel del om folks viden omkring emnet.
    Jeg kender en del homoseksuelle, men jeg indrømmer, at jeg ikke sådan tænker over det i det daglige, de er jo ikke anderledes skruet sammen end jeg er smiley
    Næææ jeg tror det er een lang kamp for homoseksuelle.
    De skal først erkende at de er det, de skal dernæst bekende det for deres nærmeste, prøv at forestille sig hvordan alle parter har det............ frisindede eller ej, så ved jeg at mange simpelthen ikke tør, da de er bange for reaktionerne.

De der banker løs på homoseksuelle må være forskruede oven i hovedet. Jeg er af den overbevisning, at disse mennesker på en eller anden måde selv er "afvigere" (ikke homoseksuelle, men så noget andet) og for at kompensere reagerer de aggressivt.

• #10   21. feb 2007 Ingen problemer. Jeg indrømmer gerne, at i deres selskab er jeg meget akavet, men jeg respekterer og accepterer det. Man kan og skal heller ikke gøre andet.
    Jeg synes ikke andre skal blande sig i gensidig kærlighed mellem to mennesker.
    Derfor er æresdrab bl.a. noget af det mest idiotiske og hjernedøde, primitive, desperate kontrolmennesker udøver. Men det kan vi vist alle blive enige om.

• #11   21. feb 2007 Når jeg får børn vil jeg sku sørge for at få dem forklaret at det er lige så ok at elske en af sit eget køn..

Kommentér på:
Debat om homoseksuelle

Annonce