453 visninger
|
Oprettet:
Debat om homoseksuelle {{forumTopicSubject}}
tror jeg keder mig lidt for tiden.. hehe..
men jeg vil høre hvad i synes om homoseksuelle..
så lige noget på dr 1 .. en fortalte at han havde fået flækket læben.. af den grund at han er bøsse..
værten for programmet gik rundt og spurgte mænd om de var bøsser.. nogle af dem blev virkelig sure over det..
jeg koger næsten indvendigt når jeg hører om sådan noget.. jeg forstår ikke hvad forskellen er.. tja ok jeg bryder mig heller ikke om overfeminine mænd.. men det er da bare ikke grundlag for at de skal have tæsk.. eller er det, hvad synes i om sådan noget?
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Jeg kender nogen stykker som er begge dele, jeg har endda venner som er bøsser..
At nogen giver dem tæsk er fuldstandigt absurt, man skal ikke tæske nogen bare fordi de er anderledes..
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Jeg ser ikke noget forkasteligt i homoseksualitet overhovedet. Jeg kan undre mig over hvorfor nogle nogle tiltrækkes af deres eget køn, men det er ikke et spørgsmål jeg tumler meget med.
Så kort sagt: Jeg forstår det ikke, men jeg accepterer det alligevel uden videre..
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.294
Men jeg var på ferie engang med min x og hans søster, derudover var der en veninde med, samt hendes to veninder der var lebber.
De snaskede, bed, og pillede og ragede på hinanden nonstop hele ugen og til sidst var jeg ved at brække mig!!!
De skulle partout reklamere med at de var lebber, det var sgu for megt.....
Men ligefrem at tæve homoseksuelle, er for hjernedødt.......
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
sidder der nogen og læser det her som ikke er enig med nogen af os, så sig frem.. vil supergerne høre argumenter fra den anden side..
jan 2007
der er desuden også kæmpe forskel på "det almene" syn på henholdsvis lesbiske og bøsser.. stort set alle jeg har snakket med det om, mener at det er mere "ok" at være lebbe end bøsse.. og det fatter jeg så heller ikke..
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
Men de skal ha lov at være i fred, de skal ikke bankes pga deres sexualitet osv. men til gengæld mener jeg så heller ikke de skal blamere sig med det.
hvis de holder sig fra mig osv er jeg ligeglad
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Så hvilken vej folk hælder er ligemeget, sålænge jeg ikke skal glo på det xD Er meget privat anlagt..
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Folk har ofte en forvrænget opfattelse af, hvad det er at være homoseksuel, mange sætter det oven i købet i forbindelse med pædofili. Hvilket jo viser en hel del om folks viden omkring emnet.
Jeg kender en del homoseksuelle, men jeg indrømmer, at jeg ikke sådan tænker over det i det daglige, de er jo ikke anderledes skruet sammen end jeg er
Næææ jeg tror det er een lang kamp for homoseksuelle.
De skal først erkende at de er det, de skal dernæst bekende det for deres nærmeste, prøv at forestille sig hvordan alle parter har det............ frisindede eller ej, så ved jeg at mange simpelthen ikke tør, da de er bange for reaktionerne.
De der banker løs på homoseksuelle må være forskruede oven i hovedet. Jeg er af den overbevisning, at disse mennesker på en eller anden måde selv er "afvigere" (ikke homoseksuelle, men så noget andet) og for at kompensere reagerer de aggressivt.
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 320
Jeg synes ikke andre skal blande sig i gensidig kærlighed mellem to mennesker.
Derfor er æresdrab bl.a. noget af det mest idiotiske og hjernedøde, primitive, desperate kontrolmennesker udøver. Men det kan vi vist alle blive enige om.
jan 2007
Debat om homoseksuelle