{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fridag ?
  • #1   22. feb 2007 jeg har også fridag, 1 meter sne i hele gården, så både vi og bilen er sneet inde..

    Lidt træls, men godt med en fridag


  • #2   22. feb 2007 er mere eller mindre også snnet inde eller rettere bilen er, den ligner bare en snedrive med facon og på pladsen ligger der driver op til 1½ mtr højde, lige udenfor vores hovedør ligger der en drive på ca 1 mtr

  • #3   22. feb 2007 JA MAN !!! smiley

    er by barn, århus centrum og ¨når skolerne holde snelukket en sjælden gang holder min skole ALTID åbent .. typisk .. men for første gang nogensinde har skolen lukket ! smiley sprang rundt af glæde da jeg fandt ud af det smiley
    vågnede faktisk allerede lidt i syv, ved at en lille ladlastbil sad fast i sneen på vejen lige uden for vores hus, og en sneskraber desparet skubbede på den smiley så ret sjovt ud . brugte et kvarter på at komme fri, og skraben måtte skubber den hele vejen ud af gaden smiley

    troede aldrig at jeg som elev på en skole midt i byen, men hvor alle også bor midt i byen stortset, aldrig har lukket, er det alligevel lykkedes mig at få SNEFRI !! smiley

    har allerede været ud og skrabe sne,nøøøj , der var meget .. ! alt for tungt til lille mig .:P har også været henne ved bageren hvor alle komme med deres børn '' og neej , hvor skal vi hjem og hygge og så skal vi købe en kælk sener og have det sjovt !" .. hehe smiley


  • #4   22. feb 2007 Jeq har ferie, men ville faktisk ønske at vi skulle i skole i denne uge og havde ferie sidste. For så ville vi have flere fridage smiley

  • #6   22. feb 2007 Har lige taget et par billeder af sneen fra vinduet af. De er i mit fotoalbum smiley

  • #7   22. feb 2007 Har også snefri- min skole ligger også i århus bymidt, men der kommer mange udefra.. Men var nok blevet hjemme alligevel- gå 2x5 km, for 2 timers dansk- hvor jeg kan lave stilen derhjemme.. Så glad er jeg ikke for at gå..
    Så her er der også hjemmehygge..:-)


  • #8   22. feb 2007 Min cykel var sneet inde.. altså det vil sige at den stor snedrive havde besluttet at slå sig ned lige lige oven på vores cykel stativ...

    Så jeg fik kæresten til at kører mig på job... og så har jeg eller taget vinter støvler, ørervarmere, halsterklæde og vanter med til når jeg skal hjem i eftermiddag....

    Og dette drama (LOL) udspiller sig på Østerbro..

    Knus Naja, der håber alle de der er sneet inde for en dejlig dag...


  • #9   22. feb 2007 ja lige for tiden går jeg jo hjemme men min forloved kom heller ikke afsted... dejligt....

    jeg har været ude og hygge med mine hunde og har også oprettet et album på HG med snebilleder i er da velkommen til at gå ind og kigge dem hvis i har lyst...

    http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3680
    hvis i går der ind så vil jeg da også gerne høre hvad i syntes om dem :o)


  • #10   22. feb 2007 whee jeg har skole fri XD kun to lærer på hele skolen hehe XD

  • #11   22. feb 2007 Jeg har også fri.... Ingen busser kørte imorges, og min skole er lukket smiley

  • #12   22. feb 2007 Jeg kan heller ikke komme nogen steder

  • #13   22. feb 2007 Er oss sneet inde - kan ikke engang lukke mine heste ud, fordi snedriverne omme ved folden er alt for høje. De er ret utilfredse med at være inde en hel dag smiley

    Det er ulempen ved at være så langt ude på landet - der kommer ikke en sneskovl og redder mig...
    Heldigvis har jeg vinterferie, så jeg nyder en kop kakao omgivet af mine katte og hunden. Ganske hyggeligt smiley


  • #14   22. feb 2007 M. Michelle; Stakkels dem:-)
    Har os arbejdet et sted, når der var en god frost, frøs staldporten fast.. Så måtte de også blive inde..


Kommentér på:
fridag ?

Annonce