669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Jubii Rækkehus :D Jubii Rækkehus :D

ja, SÅ må jeg gerne få hænderne op ^^

Vi er blevet tilbudt et 4 vær rækkehus i Erritsø på 110 kvm og det tager vi smiley Så vi skal flytte i rækkehus med hele baduljen smiley :D smiley

Jubiii, og der kan laves en lille løbegård til kattene, så det er bare helt perfekt smiley

Så jubiiii smiley Det er skønt at tingene nogengange flasker sig som man gerne vil have ^^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii Rækkehus :D
  • #1   28. feb 2007 Ja det er det sørme.. er superglad på dine vegne..
    KÆMPE tillykke herfra.. smiley

• #2   28. feb 2007 Åhhh.... Hvor lyder det bare dejligt smiley STORT TILLYKKE

• #3   28. feb 2007 Nej hvor dejligt ! super tillykke med det (:
    så der os bedre plads til den hund i skal have eller hvad ?(:
    *ss*

potekram .

ps. er tegningen ikke kommet ? s:

• #4   28. feb 2007 katie: jo den er smiley den kom igår smiley og mange mange mange tak for den smiley den har fået ærespladsen herhjemme smiley

sender dig lige en besked over BC ^^

• #6   28. feb 2007 tak forresten for alle jeres lykønskninger smiley

ja, det er bare helt perfekt smiley Det ligger lige ved skov og hede, og samtidig ikke så langt fra mit arbejde...

Jeg skal have knallert, og så kører jeg på den til og fra arbejde i regn og slud smiley kan lige se det for mig...

Og jo der er masser af plads til hvalpen, og renlighedtræningen bliver lidt nemmere, nu hvor vi har vores egen have....

• #7   28. feb 2007 Vi kan overtage det her fra d. 1/4, men vi flytter nok lige lidt senere... skal jo nå at pakke og det hele... vi kommer dog til at have dobbelt husleje i 3 mdr, men det er der jo ikke noget at gøre ved... når man pludseligt bliver tilbudt sådan et lækkert sted, må man jo slå til ^^

• #8   28. feb 2007 næhhhhh tillykke med det, det er squ da en gave som man ka bruge til noget

• #9   28. feb 2007 TILLYKKE ;O) Syntes det er vildt lækkert det rækkehus, skal vi ikke bytte hihi *S*................

• #10   28. feb 2007 Weee søde... endnu engang tillykke.....

Er så glad på jeres vegne..

Naja

• #11   28. feb 2007 Johnny: Ja, dét er det fileme smiley Tror bare det bliver så fedt!

Britta: Tror ikke der er nogen der står skrevet op til denne lo*** lejlighed, fordi den stod tom 11 mdr før vi flyttede ind... så desværre tror jeg ikke vi slipper så let, men skidt pyt med det smiley

Anja: Vi skal nikkenej bytte smiley Og du vil da heller ikke til Fredericia, væk fra Zoo og det hele smiley det ville Simon da hade *gg*

Naja: Tak igen igen så smiley ja, du har jo set billeder af det, så du ved hvad vi skal flytte til smiley må huske at tage billeder på lørdag når viceværten skal vise os rundt.

Kommentér på:
Jubii Rækkehus :D

Annonce