{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

NEEJ! alt på c-drev er væk ! :'( :'( {{forumTopicSubject}}

Puuuuha , nej altså hvor kunne jeg tude nu :'((
jeg forstår slet slet ikke hvad der er sket, men mine com er væk ..

da jeg kom hjem efter at have været til frisør vil jeg starte min com og gå igang med at skrive vidre på en stil . har 3 dansk stile for til mandag, boanalyse som faktisk var til igår, 1 tysk stil til fredag, og engelsk stil til imorgen .. igår sad jeg så og skrev 3 sider super boganalyse .. og havde startet på 2 stile som jeg var havt færdig med og havde også min tyskstil på comen færdig, skulle bare rettes .. væk <b>væk væk væk !</b>

kunne tude, alt min musik, 450 nr ca, som jeg fået her & der , væk .. smiley nok det væreste ...

alle mine skoleting, alle mine billeder som ikke ligger nogen steder mere ..

men de få ting der ligger på d-drevet er der ..

tog for ikke så lang tid siden en sikkerheds kopi af det meste på comen, men har jo lavet ting siden

kunne tude! smiley

måtte bare lige dele min frustation med jer, for min far sagde bare "nå, det var synd" og gad ikke engangkigge på den ..

også er jeg blevet klippet ! ijh, synes iikke det så pænt, sådan en møg dag ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NEEJ! alt på c-drev er væk ! :'( :'(
  • #1   28. feb 2007 Neeej.. har selv prøvet miste alt.. inklusiv dagbog for over et år.. det er bare så surt og jeg føler virkelig med dig..

Kæmpe trøstekram til dig..

har du forsøgt at trykke på søg i startmenuen og prøve at søge efter fx et af dokumenterne..? måske er det gemt væk et sted..

• #2   28. feb 2007 det burde altså ikke bare blive væk fra din hd, medmindre nogle har været inde og slette det, hvilket der nok ikke er nogle der har.
    jeg vil tro det stadig ligger der et sted, der er bare gået et eller andet galt et sted, det forsvinder ikke bare ud i den blå luft

• #3   28. feb 2007 årrrh , hvor ttræls.. tror også jeg havde en dagog til at ligge etsted men det var ikke noget særligt ..
    ja det virkelig træls .. hele mit liv siden min konfi i 7 klasse ligger/lå på den .. orrrh

har søt , intet fundet /:

• #4   28. feb 2007 kender det alt for godt!!

Min com's harddisk stod af for en lille måned siden, og ja...alt gik tabt. Jeg er generelt uheldig med min pc'er påtrods af Norton, diverse antivirus (spyware) programmer, går min com altid død af virus og må på rekreation hos min far. Derfor er jeg godt vant til at er der noget der er meget vigtigt, så skal det på den eksterne eller på et USB stik i små-tilfælde...

Men ja, føler med dig...for det må virkelige være surt at miste alle de stile og lektier man havde lavet...

trøstrekram herfra

• #5   28. feb 2007 johnny - der kunne meget muligt være fremmede på min com, skulle en af de nærmeste dage kopier alt på dvd'er og slette alt, en fabriks gendanne den , for har problemer , mange problemer med den ..

nogen gange spiller den musik , uden jeg har noget tændt ?

• #6   28. feb 2007 forresten, hvis du køre XP så kan du prøve at formatere den. En XP laver kopier af harddisken, så hvis man får virus et eller andet slemt...kan man sætte sin PC tilbage i tiden.

Det vil evt. kunne redde dine billeder, musik og dagbog...

Jeg ved ikke om andre styreprogrammer, end XP'en gør det.

• #7   28. feb 2007 hovsa IKKE FORMATERING, men systemgendannelse

• #8   28. feb 2007 katie: det ku godt tyde på at du har fået hentet dig en træls virus hjem , men som heidi skriver, prøv systemgendannelse og kør evt en virus scan på den.
    men lad vær med at formattere den indtil videre, gør du det er alle data på din hd tabte

• #9   28. feb 2007 å min PC ligger det under:

start - programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse.

Så vil der komme et vindue, hvor der vil med fed skrift være markeret de datoer, hvor PC'eren har lavet en sikkerhedskopi af pc'en.
    Så vælger du den nærmeste og inden du trykker på start, sørger du får at gemme alt andet der er gemt på dit D-drev frem til den dato. Da alt gemt efter den dato du vælger vil blive slettet...

• #10   28. feb 2007 igen tastefejl hehe:

selvfølgelig gemme alt, der er gemt på dit D-drev EFTER den dato du vælger smiley

• #11   28. feb 2007 hm okay , kunne være jeg skulle prøve ...
    kigger lige på det når mine forældre kommer hjem og glor lidt (;

da jeg startede den op, kom den med sådan noget : velkommen til Windows XP ? mente da jeg havde xp før ..

• #12   28. feb 2007 Britta :
    har prøvet at søge, den fandt ikke noget desværre smiley

• #13   28. feb 2007 kører du windows xp kan du reetablere ved at sætte den en uge tilbage . det kan du gøre under hjølp og support
    hannis

• #14   28. feb 2007 det vil jeg prøve, så vender jeg tilbage med resultatet sener (:

• #15   28. feb 2007 ej det var ellers også surt har prøvt at der var en og han fortalte hvordan man skulle ligge billeder ned på en cd og det gjorde jeg og jeg kigget en ekstra gang for at være sikker på at det var der og det var det men da jeg havde formateret hele min com og skulle bruge et billede var der intet på cdérne så det har været en eller anden form for kopi men efter jeg har formateret den har den ikke kunne læse dem og der var alle mine billeder fra vi havde fået vores papegøje, da kattene var små, og det samme med hundene og der var jo også alm billeder så der var jeg også grædefærdig (der har været over 2000 billeder) så jeg kender det godt og man bliver så pisse ked af det....

Kommentér på:
NEEJ! alt på c-drev er væk ! :'( :'(

Annonce