NEEJ! alt på c-drev er væk ! :'( :'( {{forumTopicSubject}}
Puuuuha , nej altså hvor kunne jeg tude nu :'((
jeg forstår slet slet ikke hvad der er sket, men mine com er væk ..
da jeg kom hjem efter at have været til frisør vil jeg starte min com og gå igang med at skrive vidre på en stil . har 3 dansk stile for til mandag, boanalyse som faktisk var til igår, 1 tysk stil til fredag, og engelsk stil til imorgen .. igår sad jeg så og skrev 3 sider super boganalyse .. og havde startet på 2 stile som jeg var havt færdig med og havde også min tyskstil på comen færdig, skulle bare rettes .. væk <b>væk væk væk !</b>
kunne tude, alt min musik, 450 nr ca, som jeg fået her & der , væk ..
nok det væreste ...
alle mine skoleting, alle mine billeder som ikke ligger nogen steder mere ..
men de få ting der ligger på d-drevet er der ..
tog for ikke så lang tid siden en sikkerheds kopi af det meste på comen, men har jo lavet ting siden
kunne tude!
måtte bare lige dele min frustation med jer, for min far sagde bare "nå, det var synd" og gad ikke engangkigge på den ..
også er jeg blevet klippet ! ijh, synes iikke det så pænt, sådan en møg dag ...
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Kæmpe trøstekram til dig..
har du forsøgt at trykke på søg i startmenuen og prøve at søge efter fx et af dokumenterne..? måske er det gemt væk et sted..
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
jeg vil tro det stadig ligger der et sted, der er bare gået et eller andet galt et sted, det forsvinder ikke bare ud i den blå luft
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
ja det virkelig træls .. hele mit liv siden min konfi i 7 klasse ligger/lå på den .. orrrh
har søt , intet fundet /:
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 44 Svar: 298
Min com's harddisk stod af for en lille måned siden, og ja...alt gik tabt. Jeg er generelt uheldig med min pc'er påtrods af Norton, diverse antivirus (spyware) programmer, går min com altid død af virus og må på rekreation hos min far. Derfor er jeg godt vant til at er der noget der er meget vigtigt, så skal det på den eksterne eller på et USB stik i små-tilfælde...
Men ja, føler med dig...for det må virkelige være surt at miste alle de stile og lektier man havde lavet...
trøstrekram herfra
apr 2006
nogen gange spiller den musik , uden jeg har noget tændt ?
okt 2006
Det vil evt. kunne redde dine billeder, musik og dagbog...
Jeg ved ikke om andre styreprogrammer, end XP'en gør det.
okt 2006
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
men lad vær med at formattere den indtil videre, gør du det er alle data på din hd tabte
okt 2006
start - programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse.
Så vil der komme et vindue, hvor der vil med fed skrift være markeret de datoer, hvor PC'eren har lavet en sikkerhedskopi af pc'en.
Så vælger du den nærmeste og inden du trykker på start, sørger du får at gemme alt andet der er gemt på dit D-drev frem til den dato. Da alt gemt efter den dato du vælger vil blive slettet...
okt 2006
selvfølgelig gemme alt, der er gemt på dit D-drev EFTER den dato du vælger
apr 2006
kigger lige på det når mine forældre kommer hjem og glor lidt (;
da jeg startede den op, kom den med sådan noget : velkommen til Windows XP ? mente da jeg havde xp før ..
apr 2006
har prøvet at søge, den fandt ikke noget desværre
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 1 Svar: 60
hannis
apr 2006
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.019
NEEJ! alt på c-drev er væk ! :'( :'(