{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Drømmejobbet?? Eller hvad?? {{forumTopicSubject}}

Jeg troede at jeg havde fundet drømmejobbet.

Jeg har for at halvt års tid siden fået arbejde på et dyrehospital med to tilhørende klinikker.
Søde kollegaer og et rart arbejdsmiljø.
Jeg er for 2-3 uger siden begyndt at arbejde fuldtid hos denne dyrlæge.
Eller mere end fuldtid....
Jeg arbejder 45 timer om ugen, og får løn svarende til en elevløn.
Mine frokostpauser foregår som regel i bilen, på vej fra den ene klinik til den anden, hvis jeg overhovedet når at få frokost.
Idag, da jeg for en gangs skyld havde fået tidligt fri, ringer dyrlægen til mig og beder mig (i en hård tone) om at lade være med at sige til folk når hun havde fri, for det stillede hende i et dårligt lys....
Når jeg kommer hjem kl.17.30-18.00 er jeg træt og sidder bare og stirrer ud i luften, indtil jeg går i seng ved
21.30-tiden. Næste morgen starter det hele forfra, og selvfølgelig har jobbet sine lyse sider, men jeg føler mig lidt udnyttet.
Jeg ved at der er mange der virkelig gerne vil have sådan et job, som mit, så er det bare mig der er et utaknemmeligt skarn?

Jeg er blevet tilbudt en elevplads som veterinærsygeplejerske-elev med start til August, men nu er jeg begyndt at tvivle på om jeg kan klare det.
Jeg sidder her med tårer i øjnene og ved ikke hvad jeg skal gøre, er der nogen der kan give et godt råd eller et par opmuntrende ord?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmejobbet?? Eller hvad??
  • #1   6. mar 2007 jeg håber da ved gud at du får løn for de 45 timer, du skal ha en ½ times frokostpause uanset hvad , om du så selv skal betale den el ej.
    hvis du ikke har hjertet med dig og for den sags skyld hjernen er det nok ikke jobbet for dig,
    du skal gøre op med dig selv hvad du syntes er det rigtige at gøre i din situation, denne beslutning er din og ingen andres.
    ka så fortælle at jeg ikke selv ville arbejde i en virksomhed hvor jeg følte mig udnyttet, dertil er livet squ for kort.
    intet job er så godt at det er værd at ha det dårligt over, heller ikke selvom det ligner drømmejobbet, alle jobs har desværre også bagsider

    du gør med garanti hvad du kan for at behage din chef og kolleger ellers var du der jo nok ikke 45 timer. jeg vil på ingen måder kalde dig utaknemmelig, snarere tværtimod, ville istedet kalde din chef det, da det tyder på du gør en stor/god indsats uden at få nogen form for tak for det


  • #2   6. mar 2007 jeg har et ord til dig - fagfohgrening ! og hvis ikke du har en så find en. vær medlem 14 dage og så rejs sagen - for det der er ikke i orden

Kommentér på:
Drømmejobbet?? Eller hvad??

Annonce