{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.083 visninger | Oprettet:

ægte maine coon priser? {{forumTopicSubject}}

kære KG..

Lige for a gøre en lang historie kort, så har jeg søgt drømmejobbet, men det betyder også at hvis jeg får det, å ska jeg flytte og kan ikke have kattene med smiley dette ville jeg self være træt af, men samtidig ville jeg også være træt af hvis de skulle stå i vejen for a jeg kan få drømmejobbet..

Så jeg har lige nogle spørgsmål til jer som jeg håber i kan svare på...

Jeg har to rigtige dejlige katte, en maine coon pige med stamtavle og en blanding af maine coon (self uden stam tavle smiley men jeg ville hører om hvad prisen for sådanne to kunne være, hvis jeg skulle gå hen og sælge?
også ville jeg også hører og jeg kan sælge på kontrakt, selvom jeg ikke er opdrætter? Jeg vil gerne have førsteret til a købe dem tilbage hvis en evt ny ejer ska sælge pga et eller andet.
og det sidste spørgsmål er om jeg kan sige det SKAL sælges sammen? de holder utroligt meget af hinanden, og jeg ville være ked af at skulle skille dem ad.

håber i kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ægte maine coon priser?
  • #1   23. aug 2010 hov glemte og skrive de begge er neutraliseret og øremærket

  • #2   23. aug 2010 Alle katte bør sælges på en eller anden skriftlig aftale, der sikrer kattens fremtid. Hvad prisen for kattene bør være, må andre svare på.

  • #3   23. aug 2010 okay det var dejligt a hører, jeg vil nemli gerne se om jeg kan have dem igen hvis de ska sælges igen, så de ikke bliver kaste bolde

  • #4   23. aug 2010 Ved den med stamtavle er det en god ide lige at forhører opdrætteren ad om hun vil have den tilbage smiley

    Hvis hun vil, kan du jo tilbyde at den anden også kan komme med hvis hun har lyst til det


  • #5   23. aug 2010 jeg har ikke købt den af opdrætter, men det kunne jeg self smiley

    Tror jeg vil skrive en mail til hende... mange tak for det smiley


  • #7   23. aug 2010 En kontrakt er altid en god ting. Du har større chance for at sikre dine katte og give dig selv lidt sjælefred med hvor de er osv. Der er flere opdrættere der har kontrakter til at stå på deres hjemmeside, du kunne måske låne lidt derfra. Men du skal så osse vide at det bestemt ikke er alle der overholder en kontrakt, så du skal på forhånd vide med dig selv, hvad du vil gøre ifald kontrakten bliver brudt.


  • #8   23. aug 2010 Det er jeg da ked af at høre, hvorfor kan du ikke tage dem med dig? smiley


  • #9   23. aug 2010 jeg tror ikke jeg ville gå så meget op i hvad prisen kunne være men måske nærmere hvor de kommer hen og om din mave fornemmelse siger dig at de mennesker vil behandle dem godt og holde de aftaler i skriver ned....... for at du skal kunne bruge kontrakten til noget hvis der sku opstå en tvist skal du for hvert punkt der bliver overtrådt skrive en "pris/bøde " som de ny ejere skal betale hvis de overtræder dem..... altså det skal der osse stå i kontrakten, for de skal jo vide hvad du har tænkt dig at gøre hvis de ikke holder aftalen.

    held og lykke herfra


Kommentér på:
ægte maine coon priser?

Annonce