{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Hill's foder bortgives {{forumTopicSubject}}

Hill's Science Plan - NeuteredCat. Young adult: 6 mdr. - 6 år.

Vi fik det af dyrlægen, da Bebse blev steriliseret, men bruger det ikke. Der er 1,2 kg tilbage. Hvis nogen er interesseret, er I velkommen til at hente det hos os. Vi bor mellem Herning og Vildbjerg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hill's foder bortgives
  • #1   9. apr 2007 Jeg også en pose.... Vil også stadig meget gerne have med den....

• #2   9. apr 2007 Nu når vi er igang er jeg et lille kradsetræ jeg også gerne vil af med - tjek min annonce smiley

• #3   9. apr 2007 hej.. mine hitte killinger tager altid gerne imod ting andre har tiloveres.. så får de det med i deres nye hjem.. knus

• #4   9. apr 2007 Sanne - Hvor godt er det at ta imod foder der slet ik er til killinger eller til deres behov... Det er til neutraliserede katte...

• #5   9. apr 2007 Jeg tog det Sanne skrev, som at hun generelt gerne modtager det folk har i overskud. Jeg bortgiver foderet ved AFHENTNING og det bliver jo nok ikke aktuelt med Sanne, da hun bor i Kbh.

• #6   9. apr 2007 Jeg bortgiver også ved afhentning, ellers må modtager selv betale porto smiley

• #7   9. apr 2007 Hej May-Britt

Jeg kunne godt være interesseret i dit foder. Har jo min hankastrat på 4 år, som ikke kan tåle alt slags foder, så hvis han kan prøvesmage det her, kan jeg se om han kan tåle det.

• #8   10. apr 2007 Hej Anne.

Du skal være meget velkommen til at hente foderet hos mig. Bebse vil gerne spise foderet, men hun kan skisme snart ikke tåle hverken det ene eller det andet, så indtil videre holder jeg mig til Hill's i/d til hende. Hjalte den kræsne rad, han gider kun hugge Bebses mad og så spise sin egen Royal Canin til Maine Coons.

• #9   10. apr 2007 Hej igen Anne.

Har lige været et hurtigt kik inde på din hjemmeside og kan se at I er meget haveinteresserede. Vi har naturgrund på den gård, vi er flyttet til.

Men udover det, har jeg en af landets største samlinger af Storkenæb og har været med til at skrive en bog om det. Så jeg er også ret så plantegal og bruger vild meget tid på at flytte planter hertil i øjeblikket. Jeg har et stort stykke mark, hvor jeg skal have dem til at stå, så jeg kan gå og hygge mig med at se på dem. Og tage billeder af dem - for fotografering er også en meget stor interesse.

Vi kommer af og til i området, hvor I bor. Så har du lidt tålmodighed med foderet, kan vi tage det med til dig ved lejlighed - nok indenfor de næste 1-3 uger.

• #10   10. apr 2007 Altså jeg er jo opdrætter så tålmodighed har jeg jo masser af *GGG*

Ja jeg kan godt lide at rende rundt i haven. Den er nu ikke så pæn endnu, men det håber jeg da snart kommer. Du kan eventuelt lige skrive til mig, når i kommer i området

• #11   10. apr 2007 Jeg skriver lige til dig, når vi kommer i området igen. Det kan meget vel være en hurtig beslutning. Men er du/I ikke hjemme, kan vi jo bare sætte foderet udenfor. Det kunne dog være dejligt lige at se dine skønne katte. Især skovkattene smiley

• #12   10. apr 2007 Undskyld jeg spørger Martin, men hvorfor pokker synes du det er i orden kun at komme med små spidse bemærkninger??

Har du ikke noget konstruktivt at fortælle, så synes jeg ærligt talt at du burde holde din bøtte...

• #13   10. apr 2007 Martin...
    Du ved da ikke om sanne's killinger er neutraliserede..
    Plus Sanne alså har flere katte

Kommentér på:
Hill's foder bortgives

Annonce