Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har fået konstateret diabetes 2...
  • #1   10. apr 2007
    Selvfølgelig er det en kedelig besked at få men
    Diabetes i vores dage er altså ikke så slemt.

Sender dig et stort cyperkram

• #2   10. apr 2007 åhhhhhhh søde det gør mig ondt smiley
    i gang med at træne søde og spise sundt , så kan det kun gå den rigtige vej :O) ellers kommer jeg over og hiver dig i ørene *GG* smiley

• #3   10. apr 2007 du får lige et trøste kram herfra. har squ ondt af dig
    men så er det også det, det er jo ikke jordens undergang overhovedet, du skal bare ændre på dine vaner osv. det er ikke noget du vil lægge mærke til i det daglige, lifes goes on.

• #4   10. apr 2007 Jeg har hvert fald også ondt af dig.. Jeg ville selv have det frygteligt.. Men du skal sku nok klare den..
    Kæmpe trøstekram herfra.

• #5   10. apr 2007 Hej Johanna.. Min mor fik konstateret diabetea 2 for 2 år siden og vi lagde fuldstændig kosten om og hun tabte sig 43 kg.. så på en måde var den en god ting.. for hun havde længe været ked af at være overvægtig.. man kan sagtens leve godt med diabetes.. hvis man bare spiser fedtfattig og uden sukker.. hjemme hos os bager vi med perfect fit som er en slags sukkererstatning og du kan ikke smage forskel.. så op med humøret og se det fra den positive side...

Du skal nok klare den..
    Knus Winnie

• #6   10. apr 2007 Øv,det er altid trist at få konstateret en livsvarig sygdom,for det er det...Men når det så er sagt,er der en masse hjælp og rådgivning at få igennem dit nærmeste diabetesambulatorium og efterhånden har rigtig mange dagligvarebutikker et stort udvalg af sukkerfri produkter,især Super Best har mange ting.Og husk,får du trang til noget sødt,så er et stk. mørk chokolade med højt kakaoindhold (mindst 70%)faktisk bedre end det der er kunstig sødet og det smager langt bedre.Pøj pøj med dit "nye" liv,som faktisk kan blive rigtigt godt,når du har vænnet dig til det,for det tager seføli noget tid at "sluge kamelen".Stort knus :-)))

• #7   10. apr 2007 Hvis man får konstateret type 2 diabetes pga overvægt er der en chance for at det går i sig selv ved vægt tabt, men så skal der handles med det samme så ikke det bliver så slemt at den er både tablet og insulinkrævende.

• #8   10. apr 2007 hej min ven det skal nok gå , dengang jeg vejede 155 kg fik jeg også sukkersyge men efter jeg tabte de 32 kg er det helt væk vi skal da bare holde sammen min ven , det har vi jo også snakket om , stort knus til dig .

• #9   10. apr 2007 Mange tak for opbakningen, støtten og trøsten!

Det varmer lidt, i den kolde nyhed!

Poteknus.

• #10   10. apr 2007 Johanna.. ja som hanne siger så er det bedre at tage et stykke mørkt chokolade eller et enkelt bolche end at tage en masse sukkerfrit slik...

• #11   10. apr 2007 hej nej det er ikke verdens undergang, du skal bare lægge din kostvaner om og det tager ikke lange tid min mand fik det for 2 år siden og nu tænker vi ikke over det mere.hilsen Anne

• #12   10. apr 2007 hey - op med hovedet - har type 1 og har haft det i 17 år.
    det tager ikke livet af dig - tvært imod. og nu har du nogen til både at støtte op om dig og holde dig lidt i ørerne. ang de sukkerfri produkter - så få en snak med diætisten, for det er en jungle - især slikket som oftest langt fra er sukkerfrit - ikke sukkersødet ja, men ikke sukkerfrit. og skynd dig at melde dig ind i diabetes foreningen- de er guld værd, alt fra møder til hjemmeside, håndbøger, kurser, motivationsgrupper osv.
    og ellers er jeg her i den anden ende hvis det er!!!

Kommentér på:
Jeg har fået konstateret diabetes 2...

Annonce