{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

"Si" til Extreme Classic kattegrus {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne vaske kattebakkerne og rense sandet helt igennem inden jeg kommer det tilbage i bakkerne igen.

Er der nogen af jer, der har lavet en slags ramme med net over, som I kan bruge som en si, når i hælder gruset tilbage i bakken?

Jeg forestiller mig, at det vil være en smart og hurtig måde, men ved ikke, hvor jeg kan købte net, der passer i hulstørrelsen og uden, jeg skal til at købe en hel rulle af et eller andet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Si" til Extreme Classic kattegrus
  • #1   13. maj 2007 hmm evt købe et himmel til seng billigt et eller andet sted.. ved ikk om hulerne der er for små?

• #2   13. maj 2007 Jo, det tror jeg er med for små huller. Jeg tror, det skal være lavet i metaltråd.

• #3   13. maj 2007 så tag en tur i jem og fix der synes jeg at jeg har set noget..

• #4   13. maj 2007 Ja, det er nok nærmest sådan et sted, jeg skal finde det. Er der nogen her, der har lavet sådan en "si" og har gode erfaringer med det?

• #5   13. maj 2007 Nej, jeg bruger den klumpende type og fjerner så snart en af tøserne har lavet noget i bakken.

• #6   13. maj 2007 Jeg købte en "si" for at kunne tømme bakkerne helt.

Den fungerer helt fantastisk, for jeg hælder gruset over i en spand, rengør bakken og hælder det siede grus tilbage igen.

Jeg har 5 store bakker, og det tager kun ca. 15 min. at tømme, rense og hæler over igen, med alle 5 bakker.

Sien er købt i nærheden af Århus (kan ikke lige huske hvor) men jeg vil da lige se om jeg kan finde ud af det.
    Spanden er en gammel spand fra Olivers (tror jeg - eller også er det RC..)

• #7   13. maj 2007 jeg overvejer og købe sådan en selvrensende katte bakke har kun hørt godt om dem...

• #8   13. maj 2007 Annette - det lyder til, at det lige præcis er den metode, jeg ønsker at bruge. Jeg skal nok finde ud af det med en spand til at tømme over i. Eller jeg kan bruge den lille kattebakke, som ikke bruges mere, da vi er gået over til babybadekar smiley De fungerer rigtig fint pga. størrelsen og de høje sider, så der kan komme et ordentligt lag grus i ad gangen.

Aldrig mere skal jeg købe det billige grus. Det er ALT for dyrt i længden i forhold til den fantastiske kvalitet man endda samtidig får ved at bruge Extreme Classic. Jeg er meget glad for, at jeg lyttede til flere godt råd omkring det herinde for flere uger siden.

Siden da har jeg bare renset bakkerne for klumper flere gange om dagen og fyldt ganske lidt efter et par gange. Og det grus der der i bakkerne nu, er stadig rigtig fint. Og efter en tur gennem 'sien" kan jeg forestille mig, at det vil være helt som nyt.

• #9   13. maj 2007 Tak Tina smiley

• #10   13. maj 2007 nogen der finder et link ville jeg da lige titte lidt på det..

Kommentér på:
"Si" til Extreme Classic kattegrus

Annonce