andre med katte og børn? dum sundhedsp {{forumTopicSubject}}
jeg har en lille søn på 8 måneder og 3 katte, men min sundhedsplejeske var skisme så fræk at sige jeg skulle køre ud på et internat med hitte og hendes killinger, og jeg sagde bare at det gjorde jeg ikke, hun har da heller ikke noget at sige
jeg fejer hver dag jeg vasker gulvet hver anden dag jeg støvsuger kradsetræne inde i stuen en gang i ugen måske smutter den en uge og jeg støvsuger sofane 2 gange om ugen jeg lufter ud hver dag mens katte jo så er lukket inde og resten af tiden står de på klem og lukket hvis det er for kolt kattebakke bliver gjort ren hver dag gerne flere gange om dagen og tømt efter begov så der skal hun bare slet ikke komme og sige noget
håber i kan læse det på trods at fejl og manglende ... og ,,,
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Emner: 105 Svar: 577
nov 2006
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Hun har sikkert sagt det i tro om at hun hjalp, og kunne forebygge et eller andet. Og sikkert ikke i en ond mening.
Ikke alle er jo lige glade for katte.
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
nov 2006
poly self ville hun da det men hun vil jo heller ikke tro på hvad jeg siger om dem, og hun er glad for misser det er jo kun hitte hun vil have jeg skal af med og hendes killinger men jeg elsker da hitte så højt som de 2 andre
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
nov 2006
nov 2006
men der er sket det dejligste der kom jo så en sosialrådgiver ud til mig i dag og hun nussede med alle kattene og så killingerne og det hun sagde var de er godt nok dejlige det kunne da være jeg skulle købe en til min mor haha hun var bare såååå sød kan godt forstå du var nervøs christina det er jeg da også lidt men jeg holder jo rent for hans skyld og han har ikke laster og det er delme godt nok for tideligt at føde min bror er født 10 uger for tideligt og han klarede den uden men c",)
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
jeg er i en søskende flok på 5 og alle af os er vokset op med mange katte og hund og fugle og jah.. min mor havde alt! og ingen af os har været syge af det. det er faktisk blevet bevist at folk med kæledyr lever 3-5 år længere... jeg ved da godt kattebakken ikke er sund for små børn, men børnene ligger jo ikke i den og man gør den jo rent!!! jeg kan ikke se problemet
andre med katte og børn? dum sundhedsp