{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

andre med katte og børn? dum sundhedsp {{forumTopicSubject}}

jeg har en lille søn på 8 måneder og 3 katte, men min sundhedsplejeske var skisme så fræk at sige jeg skulle køre ud på et internat med hitte og hendes killinger, og jeg sagde bare at det gjorde jeg ikke, hun har da heller ikke noget at sige
jeg fejer hver dag jeg vasker gulvet hver anden dag jeg støvsuger kradsetræne inde i stuen en gang i ugen måske smutter den en uge og jeg støvsuger sofane 2 gange om ugen jeg lufter ud hver dag mens katte jo så er lukket inde og resten af tiden står de på klem og lukket hvis det er for kolt kattebakke bliver gjort ren hver dag gerne flere gange om dagen og tømt efter begov så der skal hun bare slet ikke komme og sige noget

håber i kan læse det på trods at fejl og manglende ... og ,,,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  andre med katte og børn? dum sundhedsp
  • #1   22. maj 2007 Spurgte du ikke hvorfor hun mente de skulle væk ? Hun har jo sikkert en grund til at synes sådan....

• #2   22. maj 2007 hun mente bare 3 var for mange, der er ingen tegne på allergi mig og morten har ikke allergi men hun var bange for kattesyge, men så måtte jeg jo også lige fortælle hende at her i huset blever de vacc men der sagde hun også at det var jo rigtigt så jeg blev ikke helt klar over om hun stadig mente det eller om det var fint når jeg nu passede på

• #3   22. maj 2007 mortens mor har allergi men hun fik det først da hun begyndt at få rengøringsvandvid hun blev også sy af at besøge mig og Theis på sygehuset så der holder jeg på at det er hendes rene hus der ikke har været godt

• #4   22. maj 2007 Jamen så er det jo af uvidenhed - kattesyge smitter jo ikke til mennesker.
    Hun har sikkert sagt det i tro om at hun hjalp, og kunne forebygge et eller andet. Og sikkert ikke i en ond mening.
    Ikke alle er jo lige glade for katte.

• #5   22. maj 2007 ja de sundhedsplejere er sååå kloge smiley Jeg sku osse gå a med min misser dengang og stoppe med at ryge hmmm Ja det er så 14 år siden nu og min datter har skam overlevet selvom hun voksede op i sådan et frygteligt hjem :-)))

• #6   22. maj 2007 ja min kæreste ryger ski da også dog kun i køkkenet men det er da fordi jeg er sart og hvorfor skulle han dog ikke det

poly self ville hun da det men hun vil jo heller ikke tro på hvad jeg siger om dem, og hun er glad for misser det er jo kun hitte hun vil have jeg skal af med og hendes killinger men jeg elsker da hitte så højt som de 2 andre

• #7   22. maj 2007 Der er mange der desværre ikke synes om at man har kat eller hund når man har et lille barn. Men bare lad som om du ikke hører dem, man går jo ikke bare af med sine dyr bare fordi man får et barn.

• #8   22. maj 2007 nej jeg kunne forstå hvis han har allargi eller hvis jeg ikke gjorde ordenlig rengt eller sådan noget men det eneste han har fejlet er en gan forkølese og feber en gang men det var 38, 3 og det kalder man jo næsten ikke feber i den alder og han har ingen problemer med luftvejene eller noget så jeg kan ikke se nogen grund

• #10   22. maj 2007 tak christina det er jo også det jeg gør hehe
    men der er sket det dejligste der kom jo så en sosialrådgiver ud til mig i dag og hun nussede med alle kattene og så killingerne og det hun sagde var de er godt nok dejlige det kunne da være jeg skulle købe en til min mor haha hun var bare såååå sød kan godt forstå du var nervøs christina det er jeg da også lidt men jeg holder jo rent for hans skyld og han har ikke laster og det er delme godt nok for tideligt at føde min bror er født 10 uger for tideligt og han klarede den uden men c",)

• #11   22. maj 2007 ditte a..

jeg er i en søskende flok på 5 og alle af os er vokset op med mange katte og hund og fugle og jah.. min mor havde alt! og ingen af os har været syge af det. det er faktisk blevet bevist at folk med kæledyr lever 3-5 år længere... jeg ved da godt kattebakken ikke er sund for små børn, men børnene ligger jo ikke i den og man gør den jo rent!!! jeg kan ikke se problemet

Kommentér på:
andre med katte og børn? dum sundhedsp

Annonce