{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Kan min kat mon med andre katte? {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Min kæreste og jeg har en kat på 1 år som er indekat. Men vi har overvejet at finde hende en ven, altså en ny killing haha, da vi ikke er hjemme alle formiddage og eftermiddage og hun går og miaver meget for vores opmærksomhed uanset hvor meget vi giver hende.
Men problemet er, at her hvor vi bor er der en udekat i forvejen som render ude foran døren (som er af glas) og hver gang den er herude, så hvæser den af hende og hun gør det tilbage. Dette gør mig bare nervøs for, om hun er afskrækket for alle katte generelt, eller om det her fordi vi prøvede at lukke den ind en enkelt gang hvor hun var nysgerrig og ville snakke med den hvorefter den slog ud efter hende og hvæste.
Vi vil bare ikke anskaffe os en lille killing hvis hendes adfærd er sådan for andre katte.
Det skal siges at hun ELSKER hunde og børn…

Vi håber i kan hjælpe med dette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan min kat mon med andre katte?
  • #1   24. nov 2022 Undskyld men det var da også dumt at lukke en fremmed kat ind til jeres kat. Især når det ikke er jeres kat i lukkede ind til den.

    Når det er sagt, så tror jeg le,t at den kan enes med en killing. Bare husk at vælge en killing af samme køn smiley


  • #2   24. nov 2022 Det skal siges at den kat der er udenfor er mine forældres tidligere kat, som bare bor udenfor ??


  • #3   24. nov 2022 Det kan sagtens være fordi der netop er en kat udenfor at din går og piver smiley

  • #4   25. nov 2022 Jasmin: Bare fordi det er dine forældres kat, så gør det det altså ikke mindre dumt. Man bør aldrig introducerer to katte til hinanden, som ikke skal have noget at gøre med hinanden fremover. Det er simpelthen for farligt og for dumt smiley

  • #5   29. nov 2022 Vores katte er også indekatte, de kommer kun ud i deres to kattegårde.
    De bliver også tossede når der går en kat ude på den anden side og kigger ind.
    Men når vi er kommet hjem med en ny killing så er det altid gået fint, og de er hurtigt blevet venner.
    Mit svar til dig vil derfor være. Ja jeg tror at det vil gå helt fint med en ny lille kat. Jeg ville vælge en killing af samme køn som den kat du har nu.
    Håber i finder den rigtige løsning for jer
    Held og lykke.


Kommentér på:
Kan min kat mon med andre katte?

Annonce