{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.864 visninger | Oprettet:

Kan min kat være "stum"? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Har et lille spørgsmål omkring min killing på 13,5 uge
Ved ikke om det er normalt for en killing, men når hun snakker, så kommer der et lille piv, ellers er det bare luft.
Nogen gange er der slet ikke lyd på, så er det bare luft - og nej, hun hvæser ikke, kan sagtens se forskel smiley
Det er som om at hun skal anstrenge sig lidt ekstra hvis der skal lyd på - hun fejler ingenting, hun er i tip top stand smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan min kat være "stum"?
  • #1   7. sep 2014 det kan hun faktisk godt
    på internattet fik vi engang en voksen hunkat ind, Putte. Hun kunne ikke sige noget andet end en mærkelig luftagtig pustelyd.
    hun blev tjekket hos dyrlægen, og der var bare ikke noget galt med hende

    men får killingen tjekket. for den kan jo have noget med halsen


  • #2   7. sep 2014 Ja få hende tjekket smiley men nogle katte taler uden lyd, det skal man så lige have set på inden man affinder sig med det.
    Jeg har haft en kat som jeg ikke hørte noget til, før han blev alene kat og noget ældre.


  • #4   7. sep 2014 Det er dyrlægens udtalelse, at hun er i tip top stand - hun blev tjekket et par dage før jeg fik hende i gave, og min mor (som har opdrættet hende) siger at hun altid har haft luft på, i stedet for lyd.
    Ville nu bare vide om hun kunne være stum, ikke andet smiley


  • #5   7. sep 2014 Putte kunne ikke sige andet, og hende var der hellere ikke noget galt med - vi fik hende tjekket da hun helst skulle ud i et nyt hjem uden problemer.
    Putte kom ikke til at sige noget i den tid jeg var tilknyttet internattet, og der var hun solgt til et ældre ægtepar.

    det sjoveste er nok at se andre katte når de møder sådan en kat. mine tvillinger sad ved siden af Putte mens de var der. Og den første dag de var inde i selve internattet, sad der bare sådan en mærkelig kat og puste til dem. de så helt vildt sjove ude.



  • #6   7. sep 2014 Vores nu afgåede Cheyenne kunne heller ikke sige noget, men det viste sig så, at han havde FIP og kunne ikke få en lyd frem pga. smerter...............
    Så få Hende tjekket


  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #7   9. sep 2014 Min Knud siger tit noget, uden at jeg kan høre hans stemme. Men han kan altså godt give lyd fra sig.

    Hvis han vil noget og jeg ikke har opdaget ham, så kan han give et ordentlig hyl fra sig, så man letter fra stolen i bare forskrækkelse. smiley


Kommentér på:
Kan min kat være "stum"?

Annonce