{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver en super billist !!! måske ;-)
  • #1   24. maj 2007 jaah.. bilen er jo ligeglad om du har kortet, men der er nogle refleks drenge der ikke er helt så lige glade smiley
    Tillykke med starten . . . eller hvad man nu kan sige *Gggg* smiley

• #2   24. maj 2007 så det da godt det er over på øen det skal foregå*GG*
    så behøvs vi jyder ik gå i dækning.
    nej spøg til side, det blir squ da rigtig fedt for dig og din søn at i ka komme rundt i verden og opleve noget

• #3   24. maj 2007 Louise S

Ja de bliver jo lidt sure når man ikke har det, men takker eller noget hehe skal sku nok bliver vildt morsomt haha.

*O*O*O*johnny*O*O*O* NYGIFT

Hehe jeg kommer til jydeland d. 22 i næste måned så pas i bare på *G*. Men ja det bliver super fedt, håber bare min hjerne nu kan finde ud af det fis det hehe *S*

• #4   24. maj 2007 uha... hvad tid kommer du ca? smiley :D smiley
    Det er nu ikke så svært at finde ud af. . . hehe. . . det skal nok gå smiley

• #5   24. maj 2007 Jamen jeg har skam øvet mig lidt på forhånd hehe fy ha Anja *G*..... hehe ang. tiden så regner jeg med at være der kl 10 d. 22 hehe men det er ved legoland så er i advaret. ;O)

• #6   24. maj 2007 HEHE ej hvor hygge så må vi holde en fest smiley uden bil *G* ej det er ikke mig der skal kører må jo nok heller vente til jeg for det fine lille kort *S*

• #7   24. maj 2007 Og det fortæller du ikke engang mig - Hmmmm... må sige jeg er meget fornærmet.
    Det er GAS ;-))) Men det ved du jo.
    Det var da også på tide du kom igang med det, du har jo snakket om det i evigheder. Så må du huske at holde mig opdateret.

• #8   24. maj 2007 Hey Smukke ( Stine A )

jamen har først fundet ud af det idag jo hehe vidste det ikke en gang igår *S*................ meeeeeen det bliver da rigtig sjovt og så kan jeg da måske finde en job som passer ind i mit liv hehe *S*

Kommentér på:
Bliver en super billist !!! måske ;-)

Annonce