{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Vores hund er vild med katten - hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Kessler (vores hund) er helt ulidelig i dag, lige siden vi er kommet hjem i eftermiddags, har han rendt rundt efter vores oscar, han snuser helt vildt til den og hvis oscar har ligget et sted, ja så står kessler og snuser helt vildt til stedet bagefter... hvad kan det være? vi har 2 katte, men det er kun oscar han er helt vild med... Håber der er nogen der kan hjælpe, for det er ikke til at holde ud, for han ligger og piver hvis han ikke kan komme over til oscar...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores hund er vild med katten - hjælp..
  • #1   30. maj 2007 Sandra - Desværre ikke, spørg måske på hundegalleri? :o)

  • #2   30. maj 2007 det har jeg gjord, men der er heller ikke rigtig nogen der kan svare...

  • #3   30. maj 2007 Ja, jeg vil mene det samme som Britta.
    Hunden er jo vant til dine kattes lugt, men hvis katten lugter af fremmed kat er den jo utrolig spændende.
    Mht. hunde så havde en af mine venner en stor hanhund. Jeg var nede ved den ven hvor vi sad et par stykker og jeg ringede og spurgte min veninde om hun ikke kom hen til os. Da hun kom var hanhunden efter hende hele tiden. Den ville ikke gå væk fra hende. Hun måtte stå udenfor et hegn hvor ejeren af hanhunden dog ikke kunne få hunden væk fra dn anden side af hegnet. Den overfaldt hende simpelthen hvis hun gik ind i haven. Det viste sig så at hendes hunhund derhjemme var i løbetid. Det kunne hanhunden jo så lugte på min veninde. Hun endte med at måtte gå hjem da hanhunden var meget voldsom overfor hende.
    Men ja din kat har nok været i kontakt med andre katte/dyr


  • #4   31. maj 2007 begge vores katte er kastereret og kommer kun ud i en løbegår vi har i haven, så jeg tror næsten ikke det kan være det...

  • #5   1. jun 2007 Afsted til dyrlæge.............


    Prøvede det samme med min hund og den ene kat.

    Katten var til sidst træt af hunden, så jeg lukkede dem hver for sig.

    4 dage senere måtte jeg til dyrlæge med en kat der var syg....

    Hunden havde lugtet der var noget galt.

    PS: Katten blev rask igen, men det var en dyr omgang, der kunne have været billigere hvis vi var kommet før.

    Katten viste ingen synlige tegn på sygdom, men hunden vidste det åbenbart alligevel.....



Kommentér på:
Vores hund er vild med katten - hjælp..

Annonce