{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Extreme Classic er billigt! {{forumTopicSubject}}

Bare lige en oplysning. Vi har jo så tit haft det med pris på kattesand oppe at vende.

Jeg har lige haft sandet af vores to store bakker og har gjort dem rene. Kom så lige i tanke om, at jeg lige kunne veje det sand vi har tilbage i dem.

Regnestykket er at vi har brugt 1 sæk med 16 kg. på 2 måneder til 2 katte.

Dvs. hvis man betaler 159 kr. for en sækfuld af det, svarer det til 80 kr. om måneden.

Da vi købte det "billigere" klumpende, brugte vi 3 sække på 2 uger, hvilket omregnet svarer til, at det kun koster det halve at bruge Extreme Classic i forhold til de alm. poser til omkring de 25 kr.

Tankevækkende ik?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Extreme Classic er billigt!
  • #1   9. jun 2007 Nej, det er slet ikke meningen man skal det. Jeg renser sandet hver gang, der er en klump i det og tjekker en ekstra gang, når jeg vasker bakkerne og det et det. Man skal kun efterfylde når det svinder i mængden i bakkerne.

  • #2   9. jun 2007 Ih... jeg har også brugt extreme classic før, men kan ikke finde det i nogle butikker heromkring, efter vi er flyttet...

    Har købt noget andet fint klumpende, men det holdt dælme ikke længe... smiley


  • #3   9. jun 2007 Jeg er osse vild med det grus smiley Køber det når det er på tilbud og det plejer at passe med at så er det tiden til at fylde bakker op...normal pris her på Fynsland er 140 kr men har været heldig de sidste gange at få det på tilbud til 100 kr pr sæk = 16 kg smiley

  • #4   9. jun 2007 Vi var heldige at købe 5 poser for 450 kr. da vi var på katteudstilling i Esbjerg. Så det er med at holde øje med de gode tilbud.

Kommentér på:
Extreme Classic er billigt!

Annonce