{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Hvorfor er næsten alle sure på mig :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget ked af at storset alle er sure på mig fordi jeg er opdraget på en bestemt måde.... men pga. alt det i har sagt har jeg overvejet at få Rachel aflivet, selvom hun lige er blevet nev for 2071 kr...
Har det vildt dårligt med at alle er så Onde ved mig... I kunne jo bare forklare mig det stille og roligt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er næsten alle sure på mig :'(
  • #1   9. jun 2007 Kimie: Hvad nu? Tror ikke jeg har fulgt med!?

  • #2   9. jun 2007 Aner heller ikke hvad dette går ud på, men sådan som jeg opfatter det, så skal din kat nu aflives fordi folk på dette forum er sure på dig ???

  • #3   9. jun 2007 Hvad har folk sagt til dig??

  • #4   9. jun 2007 Og forresten - klap lige hesten!!.. Lige meget hvad der er blevet sagt, så kan Kattegalleri fora vel ikke få dig til at aflive din kat?? - Det lyder underligt i mine ører...

  • #5   9. jun 2007 ...... ja hvad er der sket??

  • #6   9. jun 2007 Hvordan er du opdraget, siden ingen kan lide dig???

    jeg kender ikke til folk der er sure på dig, og give Kattegalleri skylden for at du skal aflive din kat, det synes jeg da lyder lidt mærkeligt/trist......




  • #7   9. jun 2007 Øh... jeg er også lost... Er der noget galt med Rachel eller er det andre omstændigheder?

    Hakker ikke på nogen, er bare nysgerrig


  • #8   9. jun 2007 ??? sidder også her og er noget forundret nu,hvordan og hvornår oplever du at brugere herinde er sure på dig ??
    Og hvorfor i alverden vil du aflive Rachel??

    Håber du snart kommer på og vil fortælle hvad der er galt ;o)


  • #9   9. jun 2007 Hmm.. underligt hun ikke vil tale om det, men bare sætter sådan et underligt indlæg ind :-S

  • #10   9. jun 2007 Kimie:

    Jeg må indrømme at jeg heller ikke har observeret at der er nogen der er sure på dig -håber som de andre skriver, at du logger dig på og fortæller hvad der er sket - er du sikker på at der ikke er sket en misforståelse ? smiley



  • #11   9. jun 2007 Det må jeg nok sige hmmmm du skriver "alle" ....jeg vil så li skrive at jeg ik er en af "alle" for jeg ved ik hvad jeg sku være sur over???? Forklar venligst smiley

  • #12   9. jun 2007 What?

    Er din kat´s liv ikke mere værd, end det folk skriver til dig herinde?


    Potetrøst herfra.


  • #13   9. jun 2007 Det må være denne : http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=23425

    Synes nu folk forklarer det pænt og roligt - kan ikke se hvordan alle er onde ?


  • #14   9. jun 2007 Kimie G
    Nu vælger jeg så at logge af, for det er f..... lige før jeg bliver sur på dig. Tænk at ville aflive sin kat over sådan en bagatel på et åbent forum smiley Jeg er måløs!!


  • #15   9. jun 2007 Altså det kan jo være hun er blevet stødt over en kommentar som den her fx:
    "nå ja der er nogle der ikke er fortjent til Børn og Dyr", den synes jeg måske er lidt grov, måske har hun taget det meget nær, og følt at hun ikke fortjener at være katteejer. Tror måske hun er blevet lidt misforstået... Men håber da du vil skrive lidt nærmere Kimie, så du måske kan få uddybet nogle kommentarere...


  • #16   9. jun 2007 ja selvfølgelig, men jeg jeg tror bare hun har skrevet det med aflivningen som en slags frustration a la, hvis i alle sammen synes jeg gør alting forkert, kan jeg vel lige så godt.... Jeg tror altså overhovedet ikke hun har ment det! Jeg ville selv blive meget ked af det hvis nogen hentydede til at jeg ikke fortjente mine katte... bare en tanke...

  • #17   9. jun 2007 Natascha: nej jeg vil heller aldrig sige sådan noget, ikke engang som en joke, men vi reagere alle forskelligt jo... jeg kan godt forstå kimies følelse, der var nogle trælse kommentarer imellem, men jeg forstår overhovedet ikke at hun kan finde på at skrive at hendes kat bliver aflivet pga det..

  • #18   9. jun 2007 Natascha: Nej din besked fandt jeg ikke stødende... jeg tror helt klart også der må ligge noget mere bag hendes frustration, måske har der været andre ting i hendes liv der har været lidt træls i den sidste tid, og så var det måske dråben. Men jeg håber da virkelig hun vil skrive igen, så hun kan få afsluttet det på en ordentlig måde...

  • #19   9. jun 2007 Ai - er det på grund af din måde at "opdrage" katte på, som har gjort folk lidt undrende/rystede, der gør at du vælger at ville aflive din kat??

    hvis det forholder sig sådan, så må jeg såmænd erkende, at jeg ikke lige kan finde ret meget positivt at sige om det...
    Trusler om aflivning af katte, det hører sig simpelthen ikke til. Om så du er nok så sur på nogle brugere herinde.

    Det gør man altså bare ikke...............................




  • #20   10. jun 2007 Stakkels Kimie, hvis hun har fået fortalt, siden hun var helt lille, at man kunne gøre noget sådant som den sidste løsning... Og så fortæller hun sit råd i den bedste hensigt, og får da atvide, at hun ikke fortjener sine katte - og der bliver endda draget sammenligning med børn, - dem fortjener hun heller ikke... Jeg synes generelt tit, der kan være en ret grov holdning i de forskellige fora herinde, og man kan nemt blive kyst... Jeg er selvfølgelig ikke enig i Kimies metode, men jeg er også forarget over den tone, der tit bliver lagt for dagen herinde...

  • #21   10. jun 2007 Mie-Lykke
    Jeg vil give dig ret i, at man ikke skal lave sådan en sammenligning (katte-børn) Men derfra og så til at true med en aflivning, det synes jeg (personligt) er for langt ude...

    I øvrigt så vil jeg da sige, at jeg selv lærte at "sådan gør man ved en kat der tisser uønskede steder" men jeg kunne da aldrig drømme om at praktisere dette.. Jeg har jo læst en hel del siden.......


  • #22   10. jun 2007 Mie Lykke- det er nemlig også præcist sådan jeg har det, vi har da allesammen noget med hjemmefra, som vi er blevet fortalt, og sådan er det! man må respektere hinandens måder at gøre tingene på, og hvis det tydeligvis er en fejl måde at gøre tingene på, må man da sige det ordentligt, i det mindste! Det kan jo nemt ske for en selv...

  • #23   10. jun 2007 Selvfølgelig er det tilladt at bruge lidt sund fornuft.. Og at katten skal tvinges til at have sit pis smurt ind i hovedet, er jo ret markabert... Jeg synes også, det virkelig meget overdramatiseret, at katten nu skal aflives... Jeg håber og tror på, det er Kimies måde at fortælle, hvor ked af det hun er, og ikke noget hun har tænkt sig at gøre alvor i....

  • #24   10. jun 2007 Jeg syntes også at folk herinde kan være ret stride... Man skal sgu passe på med hvad man siger.

    At hun så skriver dette indlæg er selvfølgelig ikke smart, og tror heller ikke at det er noget hun har tænkt sig at gøre, når folk er kede kommer det ofte forkert ud.

    Syntes også at det er mærkeligt at der ikke er nogen der har givet hende en ordenlig undskyldning, men bare hakker videre...

    Og at sige at sådanne folk ikke burde ha dyr og børn, er da helt tosset. Vi er alle startet som nybegyndere!



  • #25   10. jun 2007 Jeg vil holde med Prinsessejulie - kan se at der har været nogle heftige kommentarer inde på det indlæg - efter min mening skal man sgu tænke før man taler...

    Hvis det var mig der fik at vide at jeg ikke burde få børn og ikke burde have dyr - JO så ville jeg sgu nok også blive ked af det....



  • #26   10. jun 2007 Jeg kan godt forstå at Kimie G bliver usikker på sig selv og hendes evner som katte-ejer, når hun bliver sablet ned efter et velmenende råd. Og jeg syntes det er lidt surt at folk foresætter lidt i samme dur herinde. Nej, det er da ikke så heldigt formuleret at hun vil aflive katten, men hvis man læser mellem linjerne, kan man jo se at hun er blevet rigtig ked af nogle af de kommentarer der er kommet. Er ikke i tvivl om at hun vil kattens bedste, det vil langt de fleste katte-ejere heldigvis. Lad os da prøve at give hende lidt støtte og opmuntring.

  • #27   10. jun 2007 Lige mine ord TanjaMarie... Kunne ikke have sagt det bedre

  • #28   10. jun 2007 Vi er kommet af med Oliver, så har kun Rachel tilbage..

  • #29   10. jun 2007 Grunden til at jeg ikke har svaret er fordi jeg ikke har turet, vil bare ikke hakkes mere på, bare pga. af noget jeg er vokset op med...
    Rachel vil ikke blive aflivet, men føldte bare ikke der var nogen udvej på det tidspunkt, men har dog snakket med nogen venner om det, så er nogen lunde på ret køl igen...

    men som nogen af jeg skriver var det kun en dråbe i glasset, 2 af mine andre kæledyr er døde med kun en dags mellem rum og er næsten også lige kommet af med Oliver + at Rachels sår gik op, så der har været en del at være ked af...

    men at hakke så groft på mig bare fordi jeg ville være venlig, synes jeg er for meget....

    fik da en skide balle fordi jeg er bange for at få børn.. er så bange for jeg ikke vil blive en god mor, og det er slet ikke sjovt når nu manden og jeg har gået og plandlagt det at få børn i den nermste fremtid...


  • #30   11. jun 2007 Kimie...

    Håber ikke du misforstår, men det lyder altså lidt slemt med de tanker du går med... Måske du skulle snakke med din læge eller en psykolog...
    Når man går og er bange for hvad andre vil sige og mene om en, bliver livet også lidt hårdere... jeg gør det samme, og døjer med depression...

    Det er træls at gå og være bange og ked... håber ikke du lader det gå alt for meget ned af bakke... det syntes jeg ingen fortjener.


  • #31   11. jun 2007 følte bare ikke livet var noget vær, når man ikke må give et råd

    Behandel andre som du selv vil behandles - noget jeg lever efter, bare svært nr nogne ikke gør...


  • #32   11. jun 2007 Kimie:

    Jeg kan godt følge dig... Hvis jeg var blevet hakket på på den måde og efter de forfærdelige ting derhjemme, så ville jeg sgu også blive ked af det....

    Jeg tror at mange mennesker (deriblandt mig selv) til tider tænker på hvad andre mennesker tænker om en... Det er da klart at man tænker sådan nogle tanker, da man ikke har lyst til at blive stigmatiseret som den dårlige mor eller den dårlige ejer af dyr....

    Du er god nok Kimie, og synes selvfølgelig at hvis det hele løber løbsk, så kunne det være en mulighed at følge Julies råd mht lægehjælp eller psykolog.... Må indrømme at jeg selv gik til psykolog for ca et år siden, og det har hjulpet mig rigtig meget....

    Knus Sanne smiley


  • #33   11. jun 2007 Har du læst alle svarene her i dette indlæg? For der er mange der forstår dig! Mig inklusiv! Jeg håber du går en lysere tid i møde!

Kommentér på:
Hvorfor er næsten alle sure på mig :'(

Annonce