Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Select Gold kattemad
  • #2   12. jun 2007 Prøv at se linket, det skulle gerne være kendte mærker både gode og ved ikke om de har taget varehusmærker med i...

Kan bare ikke finde en top 10 eller noget over hvad der er ellers men de skriver jo bedst i test.

http://www.maxizoo.dk/tilbud.html

• #4   12. jun 2007 Nej, men da jeg var i maxi zoo sidst snakkede vi om mærket og de har vundet over Hill's ved jeg for det er det jeg bruger, men select gold er lidt billigere end hill's, men det er et eller andet sted også lige meget for mig, bare kattene får noget ordentligt mad.

Og så tænkte jeg bare over det Select Gold, hvis nogle havde prøvet det ville jeg lige råd fører mig inden jeg sprang ud i det.

• #5   12. jun 2007 vi har prøvet det tidligere, kattene kunne godt lide det, men de begyndte at fælde vildt meget og deres afføring var tynd og det lugtede stygt

• #6   12. jun 2007 Jonny: Ok så tror jeg ikke jeg vil prøve smiley er nu rigtig glad for hills, men synes også bare kattene bliver så kræsne af at spise det samme hele tiden smiley

• #7   13. jun 2007 hej..

så prøv at skifte til royal canin... det er okej priser, og endnu billigere hvis man er opdrætter.

Kommentér på:
Select Gold kattemad

Annonce