{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Kæreste opdaget. {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt mut fordi, jeg har fundet ud af min kæreste har en profil på en dateing side, og han har kontaktet en tøs en 31/5-07...
Men værst af alt vi har lige haft 2 år dag, og det er først nu jeg finder ud af at han måske er på jagt efter en anden...

Ville bare have nogen gode råd..
Snakker med ham når han kommer hjem..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste opdaget.
  • #1   14. jun 2007 puha... føler med dig..

Men ikke sikkert han har lavet noget helt lort..

Men tror jeg vil sige han skal finde ud af om han vil være sammen med dig ? eller om han føler for andet..
    mæske trænker han til noget nyt ?!?

• #2   14. jun 2007 kimie g.. det kan jo være at han chatter på nettet for at snakke med nogle andre end sine venner og dig. det er jo ikke sikkert at han gør noget dumt. begynd at snakke med ham om det lige så stille, du må ike fare op når du ser ham og så bare råbe om kap med ham for det for ingen af jer noget ud af. håber det hjælper lidt?
    kæmpe kram fra mig

• #3   14. jun 2007 Hmm... jeg ville nok også blive lidt mistænksom, for hvad laver han egentlig på sådan en side? Og hvis ikk andet så burde han have fortalt dig at han har en profil det pågældende sted, om det så er venner/veninder han søge, eller noget helt andet kan jeg ike se smiley men læs hans profil igennem, og find ud af hvad han egentlig er ude efter.
    kan godt forstå du er nervøs...

• #4   14. jun 2007 jeg forstår det bare ikke vi har ikke nogen hemligheder for hinanden, eller det var vores aftale..

• #6   14. jun 2007 Ved jeg ikke kan holde det lidt for mig selv, da han kender mig så godt og kan se jeg er ked på flere km. afstand

• #7   14. jun 2007 christina leona m... jah hvad laver han på en dating side? min kæreste har en profil på en dating side. han leder efter nogle venner, og da han er meget dårlig til at sidde sig ned og snakke med nogle han ikke kender så virker det bedre over nettet. han lavede først en på jubii, men der er der næsten kun piger på 13 og drenge på 16. og det er måske ikke så fedt at sidde og chatte med dem når man selv er 22. så man kan andet på en chat side end at finde en date/kæreste. Og ja jeg ved at han ikke leder efter noget andet!

• #8   14. jun 2007 åh det har jeg også prøvet 2 gange og der er bare ikke noget værrer, man føler sig så taget i røven, og man bliver så ked og skuffet.
    håber du klarer den ;O)

• #9   14. jun 2007 Jeg kiggede bare lidt på de sider han har været inde på, også fandt jeg den, trode først det var noget andet, men det var det ikke - Så det var et uheld fra min side af...

• #10   14. jun 2007 kan du ikke læse i hans profil? hvis nu han skriver at han søger venner og har fast kæreste han elsker, så er det jo ikke helt så slemt

• #11   14. jun 2007 kimie: jeg ved ikke hvad jeg skal sige men føler meget med dig og ja man kan så tænke hvis han nu bare var der inde for at få venner havde han nok fortalt dig det først.

• #12   14. jun 2007 Der står ikke noget i han profil...

• #13   14. jun 2007 kimie g.. det er virkelig træls... du må prøve at snakke med ham om det når han kommer hjem igen.

• #14   14. jun 2007 Åh din stakkel, det er jeg virkelig ked af at høre. Og ja, den er sgu svær, for det giver jo ikke noget godt indtryk hvis du fortæller ham at du har rodet i hans ting. Jeg har selv oplevet noget lignende - og det var ikke uskyldigt som nogle af de andre foreslår :o(

Jeg mener også han burde have fortalt det til dig, hvis han bare var der for at få nogle nye venner.

Kimie, du må gerne skrive til mig, hvis du vil snakke om det. Føler virkelig med dig.

• #15   14. jun 2007 Det værste er at da vi starte vores forhold, gjorde jeg det klart at jeg ikke vil finde mig i at han kigger, er sammen eller snakker med piger jeg ikke kender... Dengang var han ved at midste mig, og nu har jeg mest af alt lyst til at tage Rachel under armen og flytte...

• #17   14. jun 2007 vil ikke mene det er at rode i andres ting når man har fælles pc. på vores kan man da åbenlyst se hvad for nogen sider der har været åbnet...

• #19   14. jun 2007 Det var et UHELD lundkvist, jeg har fået lov til at bruge han com, også ville jeg på en anden www side, hvor jeg fadt den blandt alt det andet... trode det var en anden slags siden - kunne ikke se det udfra navnet....

• #20   14. jun 2007 kan godt forstå dig... har selv oplevet det samme.. det er virkelig noget der kan få en til at tænke.. smiley men prøv at hold hovedet koldt og hør hvad han har at sige. Når i nu har været sammen så længe vil du formegentligt kunne se hvis han lyver..

• #21   14. jun 2007 Puha, det lyder da ikke godt. Håber for din skyld, at han har en god forklaring. Hvis man da kan have en god forklaring på at være derinde. Håber, du finder ud af noget godt!

• #22   14. jun 2007 Jeg håber da for alt i verden at han har en god grund, for ved ikke helt hvad jeg skal gøre hvis han slår op med mig...

• #23   14. jun 2007 Vil du da hellere bo sammen med en fyr du er usikker på om er dig utro ?

• #24   14. jun 2007 jeg mangler kun et ½ år på min skole.. og jeg er ikke engang noget familie jeg kunne bo hos hvis det var...

• #25   14. jun 2007 Kimie...

Jeg tror altså han chatter der, for han må jo intet andet......

Du skriver han ikke må KIGGE på andre?

Ikke SNAKKE med andre?

Hvis min kæreste havde stillet den slags betingelser, var jeg altså vendt om på hælen med det samme.........

Jeg synes du måske skulle overveje om du ikke er lige lidt vel besidderisk.
    Hvad er det der er galt med at snakke med andre?

Du skaræmmer ham da væk, hvis du vil styre alt hvad han foretager sig...

Jalousi er en grim ting, men man kan faktisk lære at kontrollere det....

Hilsen Dorte og de 12 nussemisser.

• #27   14. jun 2007 jeg tror i skal snakke sammen om jeres forhold.. så kan du sige det med nettet og han kan forklare sig. måske har han en god forklaring?

• #28   14. jun 2007 jeg ved det godt, men det var faktist bedre og han har da også fået lov til at snakke osv. med andre, jeg har kun haft et krav at jeg skulle måde/se hvem de er...

• #29   14. jun 2007 dorthe h. man skal jo huske på vi ikke er ens, og at forhold også er forskælligt. jeg kunne heller ikke leve sådan men der er mange danskere der gør det og har gjort det længe...

• #30   14. jun 2007 ja så er der nok noget galt helle... men at man opdager en internet side han ha været inde på, er ikke at snuse mener jeg, netop hvis man deler computer, så er det jo nemt at "komme til" at se hvor han har været. . . og så bliver man jo først nysgerrig, om hvad han laver osv, nu han har eller er, på en dating side smiley smiley

• #31   14. jun 2007 ja, men går næsten ud fra din kæreste ved du har sådan en profil?
    jeg kan godt forstå hun bliver lidt nervøs, når hun ikke ved noget i forvejen, men ja, der må jo være en grund til man "tjekker" sin kæreste/mand/kone,

og det er da heller ikke forkert at have en profil sådan et sted, ved min kæreste har , eller har haft det, men da "inviede" han mig også , eller hvordan man nu kan sige det smiley
    Sådanne sider er da en genial opfindelse til at møde nye mennesker smiley

• #32   14. jun 2007 Helle H - verden er jo ikke kun sort og hvid. Der findes desværre en masse gråzoner. Jeg har selv været i en. Min kæreste var mig utro - ikke på den beskidte knep-udenom-måde, men dog nok til at jeg blev usikker på mig selv, på ham og på vores forhold. Da han blankt havde indrømmet det, ikke mere end et par timer efter, og bedyret at det var en meget stor fejl, valgte jeg at tilgive. Med det forbehold, at jeg ikke stolede 100 på ham mere. Og der nok ville gå længe. Nu er det 4 år siden, og idag stoler jeg 100 på ham igen. Men det har været en lang og sej kamp, og jeg har både tjekket mails, telefoner og computer i den tid. Jeg ved det er et svaghedstegn, og det er usselt at gøre det, men det var det der skulle til, for at bygge min tillid op igen. Jalousi er en grim ting, og jeg er glad for at jeg slap ud af det igen. Men det er virkelig en gråzone..

• #33   15. jun 2007 Så har jeg snakket med ham, og det er ingen ting, men var jo stadig bange...
    ved ikke lige hvad jeg ellers skal skrive..

• #34   15. jun 2007 Altså, jeg er da inde på Meetyourmessenger og Netdate - UDELUKKET for at snakke med andre mennesker... Min kæreste ved skam godt at jeg snakker med folk derinde, og han stoler på mig (igennem 9 år) Man kan jo skrive at man søger venner og IKKE kæreste, så jeg kan ikke se hvorfor nogle mennesker går op i en spids...

MEN jeg kan godt forstå dig Kimie, eftersom I ikke holder noget hemmeligt for hinanden, så JO kan godt forstå at du er blevet lidt bekymret, men jeg tror nu ikke du skal lægge så meget i det smiley

Knus Sanne

• #35   15. jun 2007 Helle H - du siger det er enten eller, og skriver alligevel at du selv har læst med i mails. Godt nok med kærestens viden, men det vil jeg da også mene er en grå-zone.

• #36   15. jun 2007 Helle H - endnu en gråzone. Det er bare ikke nemt at sætte et forhold i sort/hvid perspektiv. Ja, utroskab er lig med kick to the curve, men der kan være mange ting der går ind og påvirker. Jeg kører efter devisen "fool me once shame on you, fool me twice shame on me" . For sker det igen, så bliver det sort/hvidt, og så ryger han bare ud. Ingen undskyldninger.

• #37   15. jun 2007 Kimie - Det var godt at I fik styr på det, der er ikke noget værre end at have den slags hængende over hovedet.

Og nej, man skal ikke være sammen med en man ikke stoler på, men man skal heller ikke stole blindt på den man er sammen med, hvis alting peger på at noget er galt..

Kommentér på:
Kæreste opdaget.

Annonce