{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Hvordan skal jeg forholde mig {{forumTopicSubject}}

Jeg hgar lige fået fortalt at min gamle veninde fra folkeskolen (har kendt hende gennem snart 18 år) har fået en svust i hjernen - dvs. kræft i hjernen. Hun er gravid i 32. uge så hun skal have taget et kejsersnit 14 dage efter operationen, da barnet ikke kan tåle kemo....

Nu håber jeg at nogle af jer herinde kan vejlede mig - jeg mistede kontakten til hende for 1½ år siden, men vores mødre bor i samme by og snakker meget sammen. Hendes mor fortalte min mor det, og opfordrede min mor til at fortælle mig det, og sagde at hvis jeg ville kontakte hende (min gamle veninde) skulle jeg vente til efter torsdag, og kun skrive sms.

Hvad pokker ska jeg gøre?? Skal jeg skrive til hende, efter så lang tids adskillelse??? Mon hun føler det er overfladisk???

Kender I ikke det, at man føler sig som et rigtigt SKIDT menneske, fordi man ikke har haft kontakt med en person, som nu er dødsens syg???

Håber nogen kan give mig råd.

Knus Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal jeg forholde mig
  • #1   21. jun 2007 Hejsa sanne)
    Har du lyst til og skrive til hende? Hvid du har synes jeg du skal men kan godt se problemet, skriv da til og starte med at du er ked af og hører hun er syg. og det gør dig ondt, og måske se hvordan hun reger på det.. Så har du lige som spillet boldet videre og kan se hvordan hun reger på du tager kontakt til hende... Måske)) men det er da lidt svært kan jeg godt se... Men held og lykke med det...


  • #2   21. jun 2007 Jeg kan godt følge dig i, at det er lidt akavet, at kontakte en man ikke har set så længe og så på baggrund af, at man er opfordret og fordi hun er syg.
    Men jeg tror, du skal følge opfordringen, netop fordi det specifikt er sagt til dig.
    Skriv til hende, at du har hørt hun er blevet syg og at du naturligvis tænker på hende i hendes svære situation. Skriv at du naturligvis gerne vil tale med hende( ja altså hvis du vil det) hvis hun har overskud til det. Bare lad hende vide, at du er der for hende. (igen, hvis du selv har overksuddet og lysten til det)


  • #3   21. jun 2007 Ja, det kan godt være at I har ret... Det kan godt være at jeg skulle skrive til hende - hun var trods alt min bedste barndomsveninde....

    Tak for jeres svar

    Knus Sanne


  • #4   21. jun 2007 var det mig ville jeg nok tage kontakt til hende, for mon ikke hun trænger til nogle at snakke med, som hun ikke har tæt på livet hver dag, men som alligevel kender hende, jeg har en meget meget meget god ven som jeg har kendt i snart 20 år, der ka gp mdr hvor vi ikke hører fra hinanden, men vi ved begge at brænder det på en dag er vi der 100% for hinanden.
    jeg har så også 2 gode venner som begge lige er blevet opereret for hjernesvulster, den ene blev opereret for 2 mdr siden og idag ka man hverken se hører el mærke det på ham, han er helt og aldeles rask og er sluppet uden mén. min anden kammerat blev opereret for snart 18 mdr siden og er idag stadig ikke frisk, han arbejder på flextid nu, pga af han ikke ser så godt, han ser 8 dobbelt, balancen er heller ikke den bedste, men han er i fremskridt hele tiden, det tager bare tid, udover det lever han som han gjorde før, der er squ intet at mærke.


  • #5   22. jun 2007 hm.. den er svær.. jeg havde også en gammel veninde, som jeg ikke havde kontakt med mere,som prøvede at begå selvmord. Der var jeg nødt til at skrive til hende..
    Jeg ville nok skrive til hende, hvis jeg var dig. Vise at det gør dig ondt og at du tænker på hende. Det har man nok brug for i sådan en tid.


  • #6   22. jun 2007 Okay - jeg skriver til hende efter tirsdag - puha det bliver hårdt... Men endnu engang tak for jeres råd...

Kommentér på:
Hvordan skal jeg forholde mig

Annonce