{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Bryllup {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller er der andre der bliver små skøre når man ser et eller andet hvor folk bliver gift? Min kæreste og jeg har siddet og set en serie som hedder how i meet u´r mum og de bestiller ikke andet end at blive gift eller forlovet.. Og nu har jeg brugt de sidste 3 timer på at ligge og fantasere om hvordan jeg gerne vil have at det skal være hvis jeg skal giftes hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllup
  • #1   25. jun 2007 nej jeg bliver også helt skør, jeg har endelig fået arbejde så jeg kan komme i en a-kasse og jeg er da begyndt at planlægge bryllupet hehe jeg vil bare så gerne kæresten vil vist hellere have en båd så den kommer først desværre så må jeg vente jeg skal bare have et ordenligt bryllup så er jeg ligeglad med om jeg når at blive 30 haha

• #2   25. jun 2007 hvis i så gerne vil giftes, så gør da som jeg gjorde da jeg giftede mig, et smut på rådhuset og en god hyggelig middag om aftenen, det var det bryllup, dejlig nemt og overskueligt også økonomisk

• #3   25. jun 2007 nej sådan et skal jeg bare ikke have, sådan blev min bror også gift (nu vil de have kirkebryllup) og det var virkelig ikke et bryllup jeg ville have c",)

• #4   25. jun 2007 åhh jeg har også bare bryllups kuller.. alle omkring mig skal giftes og alle i tv bliver gift for tiden (eller er jeg bare heldig og finde de rigtige kanaler)...
    dog er kæresten og jeg blevet enige om at vi skal giftes inden vores børn skal være med til at holde vores polteraben (staves) he he...

• #5   25. jun 2007 Ok, jeg er så ene om at tænke, "godt det ikke er mig der skal giftes.." hehe.. smiley

Ved slet ikke om jeg overhoved gider alt det der med at blive gift.. Og gider heller ikke fantasere en masse om det.. Bliver da helt dårlig ved tanken om hvor dyrt det er.. hehe smiley

Men nok bare mig der er sær.. hehe smiley

• #6   25. jun 2007 rart at vide at det ikke bare er mig hehe...
    Johnny: det gjorde min storesøs også da de ikke havde penge til det store, men nu gifter de sig så igen og holder kirke bryllup:)

• #7   25. jun 2007 Uhhh jeg glæder mig til mit bryllup - men jeg har ikke lyst til at give flere 100.000 kr på det... smiley

I have a dream smiley

• #8   25. jun 2007 Sanne: Hehe.. det lyder som en fair nok pris for ens drømme bryllup..
    Skal du giftes?
    Jeg venter stadig på at nogen gider at spørge mig.. hehe

Kommentér på:
Bryllup

Annonce